Uwaga, to też mocne...

1. Data: 2015-11-18 19:32:47

Temat: Uwaga, to też mocne...
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

...nowy szef sejmowej komisji praw człowieka

9412,nowy-szef-sejmowej-komisji-praw-czlowieka-broni
l-ksiedza-ktory.html

"W listopadzie 2001 roku Stanisław Piotrowicz, będąc prokuratorem w
Krośnie, umorzył postępowanie wobec proboszcza Tylawy, podejrzanego o
molestowanie seksualne dzieci. Piotrowicz tłumaczył, że czyny księdza
nie miały podtekstu seksualnego. - Nikogo to w tym środowisku nie raziło"

"Po skargach na decyzję o umorzeniu sprawę przejęła prokuratura w Jaśle.
Trzy lata później 65-letni ksiądz M. został skazany na dwa lata
więzienia z zawieszeniem na pięć za molestowanie sześciu dziewczynek.
Sąd potwierdził, że kapłan wkładał ręce pod bluzki dziewczynek i dotykał
ich piersi, wkładał ręce do majtek i dotykał krocza, całował, wkładał
palec do pochwy."

Swoją drogą, 2 lata w zawieszeniu to jest wyrok skrajnie niesprawiedliwy.

Czy dobrze słyszałem w dzisiejszym expose (już nie pamiętam czy pani
premier czy expose szefa wszystkich szefów), że dobiorą się do dupy
wymiarowi sprawiedliwości za niesprawiedliwe wyroki?

Pozdrawiam
Piotr

2. Data: 2015-11-18 20:14:26

Temat: Re: Uwaga, to też mocne...
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-18 o 19:32, Kviat pisze:
> [...]
> premier czy expose szefa wszystkich szefów), że dobiorą się do dupy
> wymiarowi sprawiedliwości za niesprawiedliwe wyroki?

no przecie proboszcz to tylko człowiek ...to te podłe dziewczynki ...
prowokują jak jakieś seksualne harpie

--
nie mam już palca na capslocka . . .

3. Data: 2015-11-18 21:31:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 18 listopada 2015 20:14:25 UTC+1 użytkownik Naja napisał:

> [...]
l-ksiedza-ktory.html

> no przecie proboszcz to tylko człowiek ...to te podłe dziewczynki ...

Teraz taka będzie prasa....

http://bi.gazeta.pl/im/fotomon/TOKFM/f640x640/46/20/
08/01764997af.jpg

4. Data: 2015-11-19 01:51:34

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> wrote in message
> [...]

Nie miały podtekstu seksualnego?????????

> Swoją drogą, 2 lata w zawieszeniu to jest wyrok skrajnie niesprawiedliwy.

Zgadzam się!

> Czy dobrze słyszałem w dzisiejszym expose (już nie pamiętam czy pani
> premier czy expose szefa wszystkich szefów), że dobiorą się do dupy
> wymiarowi sprawiedliwości za niesprawiedliwe wyroki?

No chyba czas najwyższy!!!!!!!!

POLSKI TERRORYSTA PRÓBOWAŁ ZASTRASZYĆ IMAMA
Służby monitorują polskich terrorystów.
Boimy się terrorystów wśród uchodźców, a oni są wśród nas.
WIELKIE PLĄDROWANIE.
Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz!