Uważajcie na wirusy

11. Data: 2004-01-29 04:01:46

Temat: Re: Uważajcie na wirusy
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> wrote in message
news:bv8gnv$4r3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Właśnie jestem po 'oraniu' komputera :((

Rozmawialem dzis z kolega, ktory tez nie wymyslil niz lepszego nad "orke".
format c: ... i po klopocie. (kolega poszedl na latwizne)

Na dodatek spam sie szerzy :(

Pozdrawiam,
Bpjea

12. Data: 2004-01-29 04:04:28

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> wrote in message
> Nie wiem czy już do was dotarło, że jest własnie atak wirusów
> na Internet, największy z dotychczasowych.

Do mnie front sie zbliza. Slychac juz odglos wystrzalow. Bez walki sie nie
poddam ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

13. Data: 2004-01-29 09:11:14

Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to nie ten sam co zwie sie "mydoom"? Opis by sie zgadzal.
Tak, to jest nazwa wlasciwa na tego wirusa

Przewalaja sie cale tony tego po necie :-((( Na szczescie antywirusy sobie z
nim radza.
Dziwi mnie tylko, ze przelatuja jak dotad jeszcze przez serwery WP - niby
darmowy serwer, ale ...bez przesady :-(

Pozdrawiam
Asia

14. Data: 2004-01-29 09:49:47

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości

> Ze dwa tygodnie temu mialem innego "trojana", ktory na szczescie latwo dal
> sie usunac. Zwal sie "restart.trojan" lub podobnie.
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

ja niestety musiałam przeinstalować Win, nie mogłam usunąć trojana

pozdr
Ania z na razie czystym kompem

15. Data: 2004-01-29 11:06:08

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bv9c1m$k2a$1@nemesis.news.tpi.pl boletus
<b...@o...pl> napisał(a):

> Jednego ubiłem. Niejaki Dirko podesłał.

Hejka. Boletusie, Ty sam jesteś zawirusowany po całości. Bez
formatowania się nie obejdzie. :-)
Pozdrawiam radykalnie Ja...cki
P,S.: "Komputer nie liczy się z człowiekiem, bez człowieka - też." :-)

16. Data: 2004-01-29 11:22:16

Temat: Odp: Uważajcie na wirusy
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@m...agh.edu.pl...
> Nie wiem czy już do was dotarło, że jest własnie atak wirusów
> na Internet, największy z dotychczasowych.

Wie ktoś jak zlikwidowac takiego bydlaka Trojan.Diskserv???
Antywirusy tego nie biorą. Ręcznie wykasowac spod windowsa się go nie da bo
wyrzuca komunikat, że to jest program używany pzrez Windows.
Czy plik diskserv.exe gdzie to draństwo siedzi jest naprawdę potrzebny
windowsom???
Jeżeli się go spróbuje wykasowac np pod DOSem to windowsy potem bedą
działały?
Czy ktoś kto nie ma tego draństwa - ma w katalogu: WINDOWS taki plik
diskserv.exe???
Pozdrawiam ;-)
Janusz

17. Data: 2004-01-29 12:04:24

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w
wiadomości news:bvaqhc$8cv$2@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> działały?
> Czy ktoś kto nie ma tego draństwa - ma w katalogu: WINDOWS taki plik

Ciekawe, ciekawe.

Masz SpySweeper
Znajdziesz go na Google

Zainstaluj aktualne demo MkS_vir i przeskanuj.

http://www.grisoft.com/virbase/virbase.php?qvirus_na
me=diskserv.exe&qali
ases=1&action=search&lng=us&type=web

--
Pozdrawiam, Jerzy

18. Data: 2004-01-29 12:16:07

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w
wiadomości news:bvaqhc$8cv$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Wie ktoś jak zlikwidowac takiego bydlaka Trojan.Diskserv???

Masz tutaj informacje:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/d
ata/backdoor.dister.
html
--
Pozdrawiam, Jerzy

19. Data: 2004-01-29 14:12:31

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Zazwyczaj wystarcza, ale w pewnym momencie już nie wystarczy...
> jak wynajdą i wykorzystają kolejną dziurę w czytnikach.
> Może ten moment już jest bliski?
> Twórca wirusa na pewno nie pochwali się tym wcześniej na newsach.
> Lepiej na zimne dmuchać, albo czytać najpierw na Unixie, kto może.

W Outlook Express po pierwsze nie nalezy wlaczac podgladu (to jest dosc
oczywiste). Po drugie, niepotrzebny jest UNIX; zamiast tego nalezy kliknac na:
File-->Properties-->Detais-->Message Source (nie wiem, jak to jest w polskiej
wersji). W ten sposob mozna bezpiecznie przeczytac niezakodowana czesc
listu.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

20. Data: 2004-01-29 14:34:43

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał:

> [...]
> wersji). W ten sposob mozna bezpiecznie przeczytac niezakodowana czesc

Tutaj by można rozpocząć dyskusję filozoficzną. Na tamat relatywizmu.
To znaczy różnicy pomiędzy tym co program "robi" a tym co nam się wydaje
że robi. Kiedyś wszystko było jasne. Mailery czytały
TYLKO tekst, a jak ktoś chciał przesłać plik binarny to musiał
go sobie sam UU-(en/de)kodować. Wszystko pod kontrolą i z pełną
świadomością. A jak się zaczęły MIME, Base-64 i coraz nowsze
"ułatwienia", to pewnie tylko Bóg i Gates wiedzą, co program robi,
kiedy nam się wydaje, że czyta tylko tekst bez załącznika.
Zauważ, że mailery czytają listy napisane w HTML-u jak zwykły tekst.
A tam już można nastawiać pułapek...
Boję się, że kiedyś ktoś znajdzie w tym słaby punkt i to wykorzysta.

Ale sorry za ntg!
Wróćmy do ogrodów, tam wszystko jest na razie prostsze.
Krzysztof

test
do bambusiarzy
jarzynkowo