Używacie lampy z lupą?

1. Data: 2006-02-02 11:43:17

Temat: Używacie lampy z lupą?
Od: "OLUSIA" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Pytanie j.w. Kodardka ma w wysyłce po 149 zł nr katalogowy 82824, wygląda, ze
się przesuwa i świeci, ale ważne jest pole widzenia. Popsuły mi sie oczy
trochę i na pewno byłoby łatwiej, ale oni oferują dwukrotne powiększenie - to
wystarczy?
Znam adres firmy z Piastowa, ale tam cena jest ponad 400zł, a na to mnie nie
stać.
Kupić sobie taką z Kokardki?
OLUSIA

2. Data: 2006-02-02 12:00:40

Temat: Re: Używacie lampy z lupą?
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLUSIA" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wystarczy?
> Znam adres firmy z Piastowa, ale tam cena jest ponad 400zł, a na to mnie

Witaj

nie wiem jak wyglada ta lupa z kokardki, ale dwa lata temu kupilam mojej
mamie lampke z lupa ktorej uzwaja np. elektronicy do lutowania malutikich
elementow. ile kosztowala nie pamietam, ale mama jest z niej zadowolona bo
pomimo odklejajacej sie siatkowki w jednym oku nadal moze haftowac.
na twoim miejscu przelecialabym sie po stronach z akcesoriami dla
elektronikow, bo moze okazac sie, ze wyjdze ci taniej.

serdecznie pozdrawiam.

skrzacik

3. Data: 2006-02-02 12:46:39

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam taką,jest świetna.A zobacz jak cena.Kupilam ze 2 lata temu,tez na
Allegro i dalam chyba 75 zl,tu o wiele tańsza.Tylko trzeba ją mieć do czego
przykrecić,ale to chyba nie problem.Mam też taką na szyję,ale właściwie jej
nie używam,wolę tą,bo jest od razu z oświetleniem. Ada

4. Data: 2006-02-03 08:39:54

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik wrote:
> [...]
> na twoim miejscu przelecialabym sie po stronach z akcesoriami dla
> elektronikow, bo moze okazac sie, ze wyjdze ci taniej.

Tez mam taka, w sklepie z akcesoriami elektronicznymi nabylam za cale 75
zl.

Grazyna

5. Data: 2006-02-03 08:50:26

Temat: Re: U?ywacie lampy z lup??
Od: "OLUSIA" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

grazyna <m...@g...pl> napisał(a):

> Tez mam taka, w sklepie z akcesoriami elektronicznymi nabylam za cale 75
> zl.
>
> Grazyna

Witam!
I to wygląda na rozsądną cenę, tylko gdzie w np. w W-wie są takie sklepy, bo
teraz się tak wszystko pozmieniało. Koniecznie muszę taką znaleźć dla osoby,
która piękne rzeczy robi, ale się okropnie męczy biorąc zwyką lupę co chiwlę
do ręki. Męka nie haft. Dlatego tak szukam.
OLUSIA

6. Data: 2006-02-03 09:29:34

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLUSIA"

> [...]
chiwlę
> do ręki. Męka nie haft. Dlatego tak szukam.

To taka lampa
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=84419991

E.

7. Data: 2006-02-03 10:29:52

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta T." <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "OLUSIA"

> [...]
o dokladnie taka sama jak mojej mamy.
mozesz w ciemno kupowac bo na 100% zda egzamin z przydatnosci.

skrzacik

8. Data: 2006-02-05 09:43:01

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

OLUSIA wrote:

> Witam!
> I to wygląda na rozsądną cenę, tylko gdzie w np. w W-wie są takie sklepy, bo
> teraz się tak wszystko pozmieniało. Koniecznie muszę taką znaleźć dla osoby,

Jedź w na Wolumen. To giełda dla elektroników. W tygodniu otwarte są tam
sklepy dla elektroników, a w niedzielę rano zjeżdza mnóstwo handlarzy z
akcesoriami elektronicznymi i komputerowymi. Powinnaś tam kupiś tę lampkę.

Pozdrawiam
Bea
P.S. Uważaj na kieszonkowców. Strasznie kradną.

9. Data: 2006-02-09 15:51:28

Od: "OLUSIA" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

OLUSIA <o...@g...pl> napisał(a):

> Witam!
> Dzięki za wszelkie informacje. Bardzo dziękuję. Nie wiem co prawda, co to
jest "wolumen", rozumiem, że to jakiś targ w W-wie, tylko nigdy nie byłam ...
Jak tam trafić ze Śródmieścia?

10. Data: 2006-02-09 16:04:25

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

OLUSIA wrote:

> jest "wolumen", rozumiem, że to jakiś targ w W-wie, tylko nigdy nie byłam ...
> Jak tam trafić ze Śródmieścia?

Wolumen to ulica w Warszawie. Tu masz dokładne info łącznie z tym jak
dojechać:
http://www.myzlab.pl/index.php?a=25

Ja wprawdzie nie byłam tam od co najmniej pieciu lat. Ale nie
podejrzewam by wiele się zmieniło. Większość warszawskich firm
handlujących elektroniką ma tam swoje pawilony lub stoiska.
A jak nie będą mieli aktualnie to popytaj czy mogą mieć i za ile.

Pozdrawiam
Bea

czolenko do frywolitek
Potrzebuję pomocy z bbs.hi-joy.com