VACU STEP

1. Data: 2003-03-06 20:55:51

Temat: VACU STEP
Od: "Pata" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z ćwiczeniem na VACU STEPIE? Chodzi mi o
rezultaty.
--
Pata

1. Data: 2003-03-06 21:20:02

Temat: Re: VACU STEP
Od: "elais" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pata" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z ćwiczeniem na VACU STEPIE? Chodzi mi o
> rezultaty.
> --
> Pata

w ogole ze stepem nalezy cwiczyc bardzo ostroznie zeby sie miesnie nie
rozrosly nadto ,dlatego najlepiej mieszac style cwiczen w studio fitnessu
,mozna TBC BS rozne i step tez ,ja chodze tez na step ,ale 2 razy w tyg.
max ,wtedy ladnie to wyglada (nozki oczywiscie) ,jednak rezultatty to przede
wszytskim regularnosc !!!
elais

1. Data: 2003-03-07 16:00:58

Od: "Pata" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

--

Użytkownik "elais" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> max ,wtedy ladnie to wyglada (nozki oczywiscie) ,jednak rezultatty to przede

Ale mi chodzi o step na takim urządzeniu VACU STEP - tam sie wytwarza próżnia
czy jakies inne powietrze i ponoć dobrze robi na cellulitis.Trzeba wziąć ok 20
zabiegów po 30 min, a 1 minuta to 1 zł.

Czy ktoś na tym ćwiczył?

PATA

1. Data: 2003-03-07 19:01:58

Od: Zgaga <a...@d...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy jakies inne powietrze i ponoć dobrze robi na cellulitis.Trzeba wziąć ok 20

Witam, ja cwiczylam na tym urządzeniu. Wzielam 15 zabiegow i musze
przyznac, ze jestem zadowolona z efektow.
Tylko ze ja jeszcze chodzilam na Fat Burner, a po cwiczeniach szlam na
Vacu. Chodziła na Vacu codziennie po 20 minut.
Efekt, skora jedrna, co do "paskuctwa"(celu..) to nie wiem, ale
jedrniejsza pupa i nogi to napewno a i poczucie lepsze.
Przy tym bardzo sie pocisz, bo i wysilek duzy.
Ja z reguly malo pije, a podczas cwiczenia wypijalam butelke wody 0,75.
Jestem ze Szczecina i u nas chyba tylko w jednym miejscu maja to
urzadzenie i jest to nowosc.
Ze swojej strony polecam.
Pozdrawiam Zgaga

1. Data: 2003-03-07 20:50:40

Od: "Pata" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zgaga" <a...@d...eu.org> napisał w wiadomości

> Jestem ze Szczecina...

JA też, jak miło :-)

Pozdrawiam
Pata

1. Data: 2003-03-08 10:42:00

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ja z reguly malo pije, a podczas cwiczenia wypijalam butelke wody 0,75.
> Jestem ze Szczecina i u nas chyba tylko w jednym miejscu maja to

Ooooooooooo... a co to takiego dokladniej? Czy moglabym prosic o opis.
Wlasnie zamierzam sie zapisac na aerobic i moze cos bardziej pokombinuje.
A moje uda i pupa sa w oplakanym stanie (tzn tluszczowym ... celulit jest
ale niewielki).
Bardzo dziekuje

Kropelka

1. Data: 2003-03-08 10:48:55

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:b4che5$t3u$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> A moje uda i pupa sa w oplakanym stanie (tzn tluszczowym ... celulit jest

Ok.. udalo mi sie znalesc w sieci:-)
I brzmi to rewelacyjnie hehehe
Ja chce takie cos w Krakowie!!!!!!!!
Gdzie tego szukac?????

Kropelka

1. Data: 2003-03-08 11:05:04

Od: "Iz@" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> napisał w
wiadomości news:b4chr4$350$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Ja chce takie cos w Krakowie!!!!!!!!
> Gdzie tego szukac?????

A ja we wrocławiu chce!!!.

iza

1. Data: 2003-03-08 12:45:12

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Ja też jestem ze Szczecina, czy możesz napisać gdzie chodziłaś na Vacu?
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2003-03-08 15:14:47

Od: "Pata" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Witaj!
> Ja też jestem ze Szczecina, czy możesz napisać gdzie chodziłaś na Vacu?
> Pozdrawiam
> Aga

FITNES CLUB na Monte Cassino

Pozdrawiam Pata

zapach kobiety
"miss of paris" dziala :)
szampon zwiększający objetość włosów
Free Support, All OSes, All Applications
fryzjer!!!!