VIOXX

1. Data: 2002-03-20 15:19:08

Temat: VIOXX
Od: Pacyko <P...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Słyszałem o leku VIOXX, podobno jest zupełnie nieszkodliwy i super na
kaca ... czy ktoś wie coś o nim ??

.pacyk

2. Data: 2002-03-20 15:50:59

Temat: Re: VIOXX
Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pacyko" <P...@p...fm> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Słyszałem o leku VIOXX, podobno jest zupełnie nieszkodliwy i super
na
> kaca ... czy ktoś wie coś o nim ??
>
> .pacyk

hłehłe, pracowałem przy analizach wyników badań klinicznych tego
cuda...
Tylko że był badany pod kątem przydatności w zzsk ;-)
Pozdro
Massai

3. Data: 2002-03-20 20:28:33

Od: "Maja" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
>
> Słyszałem o leku VIOXX, podobno jest zupełnie nieszkodliwy i super na

No nie bylabym taka pewna czy on jest zupelnie nieszkodliwy bo ja to bralam
jako lek na bole stawow kolanowych i mial bardzo dluga liste mozliwych
skutkow ubocznych, co prawda nic mi potym nie bylo, bo nawet nie pomoglo. A
kosztuje ponad 100zl. Wiec nawet jakby leczyl kaca ( bo jakos na to
niezwrocilam uwagi) to troche duzym kosztem :)

Maja

4. Data: 2002-03-20 22:49:26

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Słyszałem o leku VIOXX, podobno jest zupełnie nieszkodliwy i super na
> kaca ... czy ktoś wie coś o nim ??

no to tak jakbys chcial strzelac do komara z armaty - nie ten kaliber....

adam

5. Data: 2002-03-21 08:25:38

Od: Pacyko <P...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cuda...
> Tylko że był badany pod kątem przydatności w zzsk ;-)

ZZSK ... chyba nie wiem co to takiego ... ale może powiesz zatem kilka
slow na temat tego leku, czy jest na cos szkodliwy, podobno nie ma
synergizmu dzialania z alko ?

6. Data: 2002-03-22 17:19:11

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słyszałem o leku VIOXX, podobno jest zupełnie nieszkodliwy i super na
> kaca ... czy ktoś wie coś o nim ??
>
> .pacyk

A przy tym zwieksza ryzyko zawalu serca i uszkodzenia nerek...
Dosc wysoki koszt leczenia kaca...

pz

pytanka dot. anatomii człowieka
Firma farmakologiczna szuka product menegera
Długotrwałe przyjmowanie Neurotopu (karbamazepina)
Pytanie do pediatry
poród