Van Gogh

1. Data: 2002-06-11 10:07:58

Temat: Van Gogh
Od: "Agnieszka " <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak sie składa, ze udało mi się sciągnać całe arhiwum jeszcze przed
zamknięciem. Grzesiek umiescił tam zdjęcia obrazów Van Gogha. Wczoraj
przerobiłam je na wzory krzyżykowe w PCStitchu, mówię Wam CUDDDDDDDDA!

Agnieszka z Lublina(misia31)

1. Data: 2002-06-11 10:35:14

Temat: Re: Van Gogh
Od: "Biesiek" <B...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Agnieszko !!!

Z nieba mi spadłaś:-)) Ładnie się uśmiecham i bardzo, bardzo proszę o te
cudne wzorki. Szczęściara jesteś ))

Czy te przerobione obrazy Van Gogha w PCStitchu mają rozszerzenie "pat" ? Bo
te akurat i się nie otwierają :-((( Z czy można je przerobić na inny format
np.. jpg ? Pozdrawiam, miłego dnia życzę i pięknie proszę :-)) Barbara Król
:-))

Użytkownik "Agnieszka " <m...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ae4i5u$djb$1@news.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2002-06-11 10:37:42

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamknięciem. Grzesiek umiescił tam zdjęcia obrazów Van Gogha. Wczoraj
> przerobiłam je na wzory krzyżykowe w PCStitchu, mówię Wam CUDDDDDDDDA!

a bardzo skomplikowane i wielokolorowe Ci wyszly? bo ja sie troche boje =
przerabiac :)

moze wyslalabys mi jakies sloneczniki albo lan przenicy z krukami (jesli =
te akurat przerabialas)
to sobie popatrze jakie wymiary, ile kolorow itp. :)
bardzo bede wdzieczna =20
Pozdrawiam
Ola

1. Data: 2002-06-11 12:11:23

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak sie składa, ze udało mi się sciągnać całe arhiwum jeszcze przed
> zamknięciem. Grzesiek umiescił tam zdjęcia obrazów Van Gogha.

polecam sie na przyszlosc:)

Wczoraj
> przerobiłam je na wzory krzyżykowe w PCStitchu, mówię Wam CUDDDDDDDDA!

o rany chyba nie przerobilas wszystkich?????

> Agnieszka z Lublina(misia31)

grzesiek rowniez z lublina ( miedzy innymi ;) )

1. Data: 2002-06-11 16:17:56

Od: "Agnieszka " <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

grzesiek <g...@o...poczta.pl> napisał(a):

> polecam sie na przyszlosc:)
>
> Wczoraj
> >

> o rany chyba nie przerobilas wszystkich?????

> grzesiek rowniez z lublina ( miedzy innymi ;) )

Wyobraź sobie, że całą 60-siątkę :-)))!!!!!

Agnieszka (misia31)

1. Data: 2002-06-11 16:24:38

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kroowka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ae4jrh$jtg$...@n...gazeta.pl...

a bardzo skomplikowane i wielokolorowe Ci wyszly? bo ja sie troche boje =
przerabiac :)
------------
Nie bac sie przerabiac!!! Bo kary sie posypia!!!
Przerabiajac zwyklego jpg na pat robi sie to poprzez menu file>import, a
potem to juz wedlug kolejnych punktow sie krok po kroku zatwierdza - i tam
jest taki moment, ze sama okreslasz ilosc kolorow - mozesz dac np 20 i
zobaczyc efekt (wiadomo im, wiecej kolorow tym ladniej, choc trudniej)

Pozdrawiam,
Ilona (Krakow)

1. Data: 2002-06-11 16:25:27

Od: "grzesiek" <g...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyobraź sobie, że całą 60-siątkę :-)))!!!!!
>
> Agnieszka (misia31)

masz zdrowie :))

grzesiek

1. Data: 2002-06-11 17:07:21

Od: "Icez" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam bardzo...ale ja z PCStitchem kiepsko sobie radze (zreszta nie
tylko z nim): jak sie przerabia zdjecia w tym programie? Ktora to opcja?
Chyba jeszcze wszystkich nie poznalam, cos mi sie widzi... :))

Agnieszka

1. Data: 2002-06-11 17:08:27

Od: "Icez" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ops...juz znalazlam :)

1. Data: 2002-06-11 19:19:47

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.gazeta.pl/usenet/
>
> Agnieszka jesteś niesamowita,tyle wzorów przerobić..:)))) Może podrzucisz
jakieś cudo? mogą być na początek słoneczniki.
Pozdrawiam
Ewa/w-w/

Monga - nielegalne
Skróty angielskie ze schematów dla szydełka
glupia skrzacina prosi o pomoc
Jak sie dostac do Birmingham w Anglii [OT ;)]
haft florencki