Varnicadis - zioła na lamblie

1. Data: 2007-03-08 10:58:01

Temat: Varnicadis - zioła na lamblie
Od: "wiesiek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Staneło na furazolidonie....Czy Varnicadis - syrop ziołowy - można
zastosować jednoczenie z furazolidonem na lamblioze? Jak dawkować tą nalewkę
ziołową i przez jaki okres? Może ktoś stosował Varnicadis, jaka jest jego
skuteczność?
Dzięki z góry ...

pozdr
wiesiek

2. Data: 2007-03-08 12:27:46

Temat: Re: tu wszystko o pasożytach i leczeniu
Od: "Monika " <5...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2007-03-08 12:51:20

Temat: Re: Varnicadis - zioła na lamblie
Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nalewkę
> ziołową i przez jaki okres? Może ktoś stosował Varnicadis, jaka jest jego

stosowalem, pomoglo! nie wiem czy lamie sa dalej ale o klopotach odpukac
zapomnialem
Jak sie stosuje? opis masz na buteleczce
ps. jak juz znajdziesz kup na zapas, bo schodzi nim zostanie wystawione na
polke
pzdr

zespol skorno-watrobowy
Badanie krwi