Verbena blue

1. Data: 2006-09-20 17:59:35

Temat: Verbena blue
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli Verbena hastata - z kilku roślinek większość kwitła niebiesko.
Jedna różowo, jedna biało :-).
Jak u Was ?

Pozdrawiam, Barbara

2. Data: 2006-09-21 06:47:41

Temat: Re: Verbena blue
Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a u mnie się to nasiało samo, nie wiedziałam co to jest- dopiero tu na
grupie po Twoim poscie

zostawiłam, bo ładny pokrój i ślicznie różowo kwitło, a tu masz - to taki
rarytas ?

ale jakim cudem to do mnie przyszło, wokół same pola i łąki ( dzikie, nad
rzeczką)

pozdr.basia

3. Data: 2006-09-21 07:52:00

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a):
> [...]
> rarytas ?
>
> ale jakim cudem to do mnie przyszło, wokół same pola i łąki ( dzikie, nad

Zwiała jakiemuś pszczelarzowi:
http://www.pozytki.pl/news.php?id=66
pozdr. Jerzy

4. Data: 2006-09-21 08:59:30

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik basia napisał:
> [...]
> rarytas ?
>
> ale jakim cudem to do mnie przyszło, wokół same pola i łąki ( dzikie, nad

Ja mam z nasion od Mirzana :-)
Zapytałam, bo inni też siali.

Pozdrawiam, Barbara

5. Data: 2006-09-21 18:01:12

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz"

> Ja mam z nasion od Mirzana :-)
> Zapytałam, bo inni też siali.

U mnie też są trzy kolory - białe, różowe i fioletowe. Szczerze mówiąc
powinnam się domyśleć po kolorze liści siewek że roślinki będą różnie
kwitły. A tak posadziłam wszystko w jednej skomasowanej "kupie" (?) Myślę je
jakoś rozdzielić lub zaczekać aż siewki z matecznych wzejdą i wtedy roślinę
rozpikować na kolory. Bardzo byłam zadowolona z długości kwitnięcia no i te
roje zadowolonych pszczół ;-)

Serdecznie Miłka

6. Data: 2006-09-21 18:39:22

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eerv7j$bel$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

> Czyli Verbena hastata - z kilku roślinek większość kwitła niebiesko.
> Jedna różowo, jedna biało :-).
> Jak u Was ?

Hejka. Coś mnie tknęło i sprawdziłem w grafice googli o czym mówicie.
:-) Mamy tego chwaściora kwitnącego na fioletowo. U producenta, od którego
nabyłem ten rzekomy rarytas, widziałem łan tych werben kwitnących w trzech
kolorach. Ponieważ produkuje on sadzonki z nasion, to nasuwa się wniosek, że
wysiewając nasiona V. hastata można się spodziewać siewek w kilku kolorach.
Pozdrawiam rozkładowo Ja...cki

7. Data: 2006-09-21 19:14:37

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> wysiewając nasiona V. hastata można się spodziewać siewek w kilku kolorach.

a miałam nadzieję, że tylko u mnie się coś nowego pojawiło :-(

Pozdrawiam, Barbara

Czy ktoś zna tę roślinę?
konkurs
maly swierk mutant