Victor?

21. Data: 2011-05-29 10:22:43

Temat: Re: Victor?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mamy zielone światło dla nowych baz USA zamiast dawniejszych ruskich.
Marzenia Prawdziwych Piździelców się spełniają na naszych oczach.

W związku z tym uprasza się już teraz zacząć ćwiczyć uroczystą owację:
U-S-Aaaaa! U-S-Aaaaaaaaaa!
Aaaaaa-Aaaaa-Aaaaa-Aaaaaa!
Bla-bla-bla!

--
CB

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
z.googlegroups.com...

Podobno Prawdziwy Polak walczy o _niezawislosc_ Polski?

22. Data: 2011-05-29 11:01:31

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 11:54, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Z cytatu wnoszę, że Hania zupełnie nie rozumie naszej sytuacji
> geopolitycznej.

Chcesz pogadac?
Gadaj wprost.

To nie ja Ciebie splonkowalam "za poglady".
Choc moglam ze sto razy :)

23. Data: 2011-05-29 11:10:49

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 12:17, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> A ja jako imienną zaczepkę.

To nie ja wywijam tu sztandarem z pustoslowiem,
ktore brzmi "Prawdziwy Polak".

Istotnie, mozesz sie wiec czuc zaczepiona.
A przy okazji odpowiedziec mi na pytanie, dlaczego
Polska MUSI byc podlegla Watykanowi.

24. Data: 2011-05-29 11:13:27

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 12:06, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> Ja to odebrałem raczej jako zaproszenie do pogawędki.

Do pomyslenia raczej :)

> Może niefortunne- ale jednak.

Dla kogos niefortunne.
Dla kogos fortunne.

Jak zwykle, jak ze wszystkim :)

[reszta potem - teraz ? ]

25. Data: 2011-05-29 11:17:16

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 12:22, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com>
> Mamy zielone światło dla nowych baz USA zamiast dawniejszych ruskich.
> Marzenia Prawdziwych Piździelców się spełniają na naszych oczach.

No ale, podobno uklad geopolityczny zmusza ?

> W związku z tym uprasza się już teraz zacząć ćwiczyć uroczystą owację:
> U-S-Aaaaa! U-S-Aaaaaaaaaa!
> Aaaaaa-Aaaaa-Aaaaa-Aaaaaa!
> Bla-bla-bla!

Wole moje ptaszki za oknem, jak jusz :)

[w koncu po to je karmie, zeby mi ladnie spiewaly :)
a teraz prosze bardzo powysnuwac z tego dalekie
geopolityczne paralele, parabole i Patrioty -zm ]

26. Data: 2011-05-29 11:27:37

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No zmusza, zmusza! A jakże!

Spodziewane kokosowe interesy z gazu łupkowego centralnie
napalonych koniecznie trza zabezpieczyć.
Bo jeszcze jacyś przylazą z maczugami, czy cuś, i zrobią zadymę
że to ich.
A tak będą się bali i nie przylazą.
Kochane to USA.

U-S-Aaaaa! U-S-Aaaaaaaaaa!
Aaaaaa-Aaaaa-Aaaaa-Aaaaaa!
Bla-bla-bla!
Bla-bla!

--
CB

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
z.googlegroups.com...

No ale, podobno uklad geopolityczny zmusza ?

27. Data: 2011-05-29 11:31:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aaaaa.... zapomniałem napisać, że już chyba wiadomo dlaczego
bez baz wojskowych USA w PL amerykański system obrony
przeciwrakietowej (oczywiście z atrapami rakiet) nie może powstać.

--
CB

28. Data: 2011-05-29 12:02:17

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW szacowane zasoby gazu łupkowego w PL to odpowiednik
5 bilionów PLN (w przeliczeniu po obecnych cenach gazu ziemnego),
co na dzisiaj odpowiada ok. 3-letniemu budżetowi RP.

Czyli bazy wojskowe USA są nam potrzebne tak samo jak powietrze
w tej sytuacji, offfkorzzzz.

--
CB

29. Data: 2011-05-29 12:51:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości grup
[...]

==============
Sama chciałaś: Ty je karmisz, a one Ci brudzą parapet:-)
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

30. Data: 2011-05-29 14:44:38

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 14:51, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> [...]
> geopolityczne paralele, parabole i Patrioty -zm ]
> Sama chciałaś: Ty je karmisz, a one Ci brudzą parapet:-)

Jak widac, som plusy dodatnie i plusy ujemne ;)
No ale, za te ich symfonie poranne i wieczorne
to nawet codzienne parapeta szorowania znosze
bez zbytniego szemrania :)

To nie jest takie miejsce...
Co za dureń!
Cza było od razu zabić i jusz! :->