Victor Junior gdzie?

1. Data: 2005-09-25 15:45:32

Temat: Victor Junior gdzie?
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie.... gdzie kupujecie dzieciakom tą gazetkę? Zaglądałam do
różnych miejsc z wyjątkiem EMPIKu i nici :( Ktos ma patent (najlepiej na
Gdynię), ale może jakaś sieć sprzedaje????

Eulalka

2. Data: 2005-09-25 16:15:49

Temat: Re: Victor Junior gdzie?
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Sep 2005 17:45:32 +0200, Eulalka napisał(a):

> No właśnie.... gdzie kupujecie dzieciakom tą gazetkę? Zaglądałam do
> różnych miejsc z wyjątkiem EMPIKu i nici :( Ktos ma patent (najlepiej na
> Gdynię), ale może jakaś sieć sprzedaje????

Co to za gazeta??

--
Elżbieta

3. Data: 2005-09-25 16:26:47

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> Co to za gazeta??

http://victor-junior.pl/index.php?l=pl&r=1

Oglądałam w szkole... Ciekawe zagadnienia tematyczne, moda itp dla
nastolatek, ciekawostki matematyczne, przyrodnicze, historyczne i w
każdytm numerze testy kompetencji dla szóstoklasistów. Chciałabym kupić
Martynie. Na razie bez prenumeraty, bo może jej nie przypadnie do gustu.

Eulalka

4. Data: 2005-09-25 16:35:24

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" <e...@l...net.pl> wrote in message
> No właśnie.... gdzie kupujecie dzieciakom tą gazetkę? Zaglądałam do
> różnych miejsc z wyjątkiem EMPIKu i nici :( Ktos ma patent (najlepiej na
> Gdynię), ale może jakaś sieć sprzedaje????

W Warszawie w każdym kiosku, ale szybko schodzą, więc nam odkładali do
teczki. Popytaj, zamiast oglądać półki:)
Anka

5. Data: 2005-09-25 16:39:12

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> Co to za gazeta??

Bardzo sensowny miesięcznik dla dzieciaków w klasach IV-VI - (trochę
śmiechu, trochę ciekawostek, trochę omówienia lektur szkolnych albo testów
kompetencji) Wydaje mi się, że dla młodszych nie bardzo, ale może się mylę.
Adam czytał chętnie. Teraz przesiadł się na pisemko pt. "Victor
Gimnazjalista"
Anka

6. Data: 2005-09-25 20:05:33

Od: "Darek" <i...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Osoba podająca się jako <miranka> napisała:

> "Eulalka" <e...@l...net.pl> wrote in message
> W Warszawie w każdym kiosku, ale szybko schodzą, więc nam odkładali do
> teczki. Popytaj, zamiast oglądać półki:)
> Anka

Dzisiaj rano widzialam ta gazetke w kiosku na dworcu w Gdyni

7. Data: 2005-09-25 20:08:25

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał

> [...]
> każdytm numerze testy kompetencji dla szóstoklasistów. Chciałabym kupić
> Martynie. Na razie bez prenumeraty, bo może jej nie przypadnie do gustu.

A nie wiesz, czy jest coś tego typu, ale o "rozmiar" młodsze, czyli dla 7-10
latków?
Jaką "prasę" czytuje Weronika?

PozdrawiaM

8. Data: 2005-09-25 20:12:31

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> A nie wiesz, czy jest coś tego typu, ale o "rozmiar" młodsze, czyli dla
7-10
> latków?

Dla młodszych jest "Kumpel". Ale moja 10-latka uważa, że jest dziecinny i
woli Victora Juniora :)

Pozdrawiam
Jola

9. Data: 2005-09-25 20:14:13

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mermaind" <j...@o...pl> napisał

> Dla młodszych jest "Kumpel".

Tego samego wydawnictwa?

> Ale moja 10-latka uważa, że jest dziecinny i woli Victora Juniora :)

10-latce się nie dziwię ;-) Ale może moja 7-latka by łyknęła.

PozdrawiaM

10. Data: 2005-09-25 20:22:35

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tego samego wydawnictwa?