Victor Junior gdzie?

11. Data: 2005-09-25 20:35:39

Temat: Re: Victor Junior gdzie?
Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> A nie wiesz, czy jest coś tego typu, ale o "rozmiar" młodsze, czyli dla
> 7-10 latków?
> Jaką "prasę" czytuje Weronika?

Weronika "czytuje" Barbie, Księżniczkę, Koniki Pony i Kubusia Puchatka,
ale ostatnio ukróciłam do jedego tytułu na miesiąc. Co tydzień niemal 6
zł za kolorowe gazety to przesada, szczególnie, że jeszcze miała
tygodniówkę.
W tym miesiącu kupiła Pony, ale za miesiąc może jej się zmienić.
Wcześniej przez dwa lata ulubione były "Łamigłówki Mądrej Sówki" ale już
ją znudziły. W każdym razie miała przez dwa lata wszystkie numery.

Eulalka

12. Data: 2005-09-26 06:17:34

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka napisał(a):

> Wydaje mi się, że dla młodszych nie bardzo, ale
> może się mylę. Adam czytał chętnie. Teraz przesiadł się na pisemko pt.
> "Victor Gimnazjalista"

Nie mylisz sie, dla młodszych jest "Kumpel" - młodszy brat "Juniora".
Justyna

13. Data: 2005-09-26 06:55:05

Od: "Aga B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> Tego samego wydawnictwa?

Tak.

> 10-latce się nie dziwię ;-) Ale może moja 7-latka by łyknęła.

Myślę, że tak. Maćkowi zaczęłam kupować w ubiegłym roku, jak tylko się
Kumpel pojawił, i dziecię chętnie je czyta. Martynie powinno się spodobać.
--
Agnieszka
Maciek 9 lat 8/12 i Marta 6 lat 4/12

14. Data: 2005-09-26 07:15:37

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mermaind" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dla młodszych jest "Kumpel". Ale moja 10-latka uważa, że jest
> dziecinny i
> woli Victora Juniora :)

Dziewczyny dajcie znac, jak znajdziecie w 3 miescie, bo ja nigdzie nie
widzialam, a chetnie bym kupiła Kacprowi

Gosia

15. Data: 2005-09-26 09:30:01

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał

> Dziewczyny dajcie znac, jak znajdziecie w 3 miescie, bo ja nigdzie nie
> widzialam, a chetnie bym kupiła Kacprowi

Nie ma sprawy. Idę dziś sprawdzić w Empiku.
Ty też daj znać, jak gdzieś znajdziesz.

PozdrawiaM

16. Data: 2005-09-26 20:18:34

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w
wiadomości news:dh6gmk$qdi$1@theone.laczpol.net.pl...
> No właśnie.... gdzie kupujecie dzieciakom tą gazetkę? Zaglądałam do
> różnych miejsc z wyjątkiem EMPIKu i nici :( Ktos ma patent (najlepiej
> na Gdynię), ale może jakaś sieć sprzedaje????

A macie tam Piotra i Pawła??
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

17. Data: 2005-09-26 20:22:10

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:43385635$1@news.home.net.pl>
@nn <ann@post> pisze:

> A macie tam Piotra i Pawła??

W Trójmieście nie ma.

--
PozdrawiaM

18. Data: 2005-09-27 17:32:20

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości <news:43385635$1@news.home.net.pl>

> W Trójmieście nie ma.

W kiosku Mag Gazety w Gdasnku Zaspie, Pilotow 3, jak rowniez powinno byc
w kazdym kiosku RUCHu (nie kolporter nie inmedio tylko RUCH) .

--
JoAsienka
gg 1489928

19. Data: 2005-09-28 08:28:04

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma sprawy. Idę dziś sprawdzić w Empiku.
> Ty też daj znać, jak gdzieś znajdziesz.

Lipa, na terenie Sopotu, nie ma.A, jak tam twoje poszukiwania?

20. Data: 2005-09-28 15:12:16

Od: "JoAsienka" <wloja@poczta..onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia użytkownik o nazwie "Gosia Plitnik" ślicznie napisał :

> Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

> Lipa, na terenie Sopotu, nie ma.A, jak tam twoje
> poszukiwania?

Gosiu, ja mam na pewno ze 2-3 sztuki biezacego numeru. Zawsze moge
sluzyc, nawet do Koleczkowa podrzucic, bo do Sopotu mi nie po drodze :)

--
JoAsienka
gg 1489928

Statystyczna szkolna ciekawostka