Video: ksiadz o podwojnym zyciu kleru

171. Data: 2012-05-11 06:51:54

Temat: Re: Video: ksiadz o podwojnym zyciu kleru
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Tylko nie aż tylu. Dlatego nas przetrzebią- i to ostro. To nie żart, Dear
> Lady.

Elyta se poradzi.

qr.a

172. Data: 2012-05-11 06:59:22

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Uff, troszkę mi ulżyło.
> A co z Chrystusem, który pobił kupców w świątyni ?

Tylko wypędził batem. No ale co się tak czepiasz Chrystusa?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

173. Data: 2012-05-11 07:22:44

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z nimi coś innego, pożytecznego.". Co ciekawe, jego stosunek
> do tematów okołolustracyjnych był taki, że głębsza lustracja
> by się przydała, ale to nie jest kluczowe. Bo nawet, jeśli
> majątek trafi w ręce jakiegoś parszywego lewaka, to i tak lepiej,
> niżby miał pozostawać w rękach nieudolnego państwa - bo lewak
> też człowiek i dla własnego interesu będzie o niego dbał.
> Lewak pieniędzy nie je ... itd. dalej j.w.
> Próbowałeś kiedyś w podobny sposób połączyć temat lustracji
> z ideami liberalizmu gospodarczego ? Dlaczego nie dochodzisz
Ojjaciepierdziele...załamka. Redart- błagam, Ty sobie czasem coś poczytaj,
ok? Istnieje coś takiego, jak "szeptanka". No wiesz- na mieście ludzie
gadajo, panie szanowny....Masz naprawdę wiele takich obiegowych opinii-
często (jak ta) - wręcz propagandowych. Lustracja miała za zadanie
oczyszczenie życia publicznego poprzez wskazanie ludzi, którzy zajmują
stanowiska państwowe (które- było to w ustawie). Ludzie ci mieli za zadanie
złożyć oświadczenie- czy byli świadomymi współpracownikami wywiadu. TYLE.
Idea była taka, żeby ci ludzie nie mogli być przez nikogo szantażowani-
proste. Jak się przyznają- to nie groziło to żadnymi konsekwencjami
prawnymi. Natychmiast ruszyła machina propagandowa opisująca, jak to będą
lustrowani komuniści, jak to się im będzie majątki zabierać, etc. No bo kto
krzyczy: "łapać złodzieja"? I wielu ludzi do tej pory pieprzy tak, jak Ty.

Jeśli chodzi o tę część ekonomiczną. Profesor Milton Fridmman najpierw
właśnie pisał w tym tonie (rozdać majątek- żeby tylko miał właściciela)- ale
i on później zmienił zdanie. Ja uważam, że tak to wyglądało w teorii. W
praktyce- majątkiem państwowym uwłaszczyli sie ci ludzie, którzy od Stalina
rządzili Polską. Albo ich potomkowie. Po króciutkim okresie rządów Wilczka-
konsekwentnie wprowadzano w Polsce kapitalizm kompradorski- na wzór krajów
3 świata. W systemie takim o tym, kto może się bogacić decyduje "układ". Nie
to, co ktoś produkuje, czy dobrze, czy źle, ale w zasadzie wyłącznie to,
kogo zna.

> Potem przez dłuższy czas ojciec byl dymany przez dwie duże
> korporacje PRYWATNE, wyobraź sobie, żadne tam państwo - i mu
> poglądy się troszkę zmieniły - ale z grubsza masz to samo. Nigdy
> by nie zagłosował na SLD, z dużą rezerwą podchodził zawsze do Korwina,
> za to teraz coraz chętniej kibicuje Palikotowi. Nie tylko ze względu
> na antyklerykalizm, ale ostatnio szczególnie za sprzeciw wobec
> atomu.
>
> Ot, znalazłoby się tu trochę paradoksów.
Człowiek, który sam z siebie nie znaczy zupełnie, ale to zupełnie nic. Byle
major ABW czy innych WSI może go odwołać telefonem. Coś jak Lepper- ale ten
przynajmniej budowałswoją karierę polityka. No i urwał sięim ze smyczy.
Palikot tego nie zrobi, co to- to nie:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

174. Data: 2012-05-11 07:25:51

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A wracając do myślokształtów :)
> Naprawdę napisałem do Jakuba coś o myślokształtach _homofobicznych_ ? :)))
> Widzę 'antysemickie' i 'rasistowskie' :)))
> Chyba, że masz jakiś inny post na myśli.
> Ale ja tam już się gubie, co Ty tam masz na tej myśli. W każdym bądź
> razie uprzedzam, że ja z Krzywickim nic nie ten tego, jeśli tak pomyślałeś
> :)
Faktycznie- napisałeś: "rasistowskie". No ale jak to jest- dlaczego tylko te
2 kategorie? Antypolskie już są ok?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

175. Data: 2012-05-11 07:27:55

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja to akurat cieszę się już na zapas.

Dlaczego? Przecież też będę wyobrażał sobie przyszłość wnuków?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

176. Data: 2012-05-11 07:57:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja jakieś wizje mam, ale czuję, że i tak pójdzie w swoje. Obecnie
> moja córka to głównie artystka - farby, sztalugi itp. Syn - mechanik
> samochodowy (albo raczej mały złomiarz czy może tester wypadków :).
> Co z tego będzie - pojęcia nie mam. komuś w rodzinie się śniło,
> że syn pójdzie na księdza. No - tego to bym mu nie życzył :)

Hue hue...
Młody chce być kucharzem, zbiera kamienie i patyki.
Stara to już pewne decyzje podjęła i to takie, że nie ma roboty dla ludzi z
jej wykształceniem. No ale za to oczytana jest.

qr.a

177. Data: 2012-05-11 07:57:50

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Dlaczego? Przecież też będę wyobrażał sobie przyszłość wnuków?

Właśnie dlatego.

qr.a

178. Data: 2012-05-11 08:10:35

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-11 08:59, Chiron pisze:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Tylko wypędził batem. No ale co się tak czepiasz Chrystusa?

Się nie czepiam Chrystusa właściwie, tylko próbuję wyczuć jakąś
fundamentalną różnicę między wypocinami Marksa a św. Piotra
i następców (ze świtą typu np. św. Tomasz z Akwinu)

179. Data: 2012-05-11 08:14:54

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-11 09:25, Chiron pisze:

> Faktycznie- napisałeś: "rasistowskie". No ale jak to jest- dlaczego
> tylko te 2 kategorie? Antypolskie już są ok?

A na pewno 'antypolskie' ? Nie chciałeś przypadkiem powiedzieć
'antychrześcijańskie' ? Bo 'antypolskie' to są, np. na Litwie
i nie są zupełnie obojętnie obchodzone.

180. Data: 2012-05-11 08:17:32

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-11 10:14, zażółcony pisze:

> A na pewno 'antypolskie' ? Nie chciałeś przypadkiem powiedzieć
> 'antychrześcijańskie' ? Bo 'antypolskie' to są, np. na Litwie
> i nie są zupełnie obojętnie obchodzone.

Pojawiają się również ostatnio np. w Irlandii - i też
trudno byłoby powiedzieć, że są 'prawnie obojętne'.

Stare, ale jare.
Mam problem
Ikselce
Masturbacja to uzależnienie mogące prowadzić do dewiacji.
wolnosc wobec przemocy natury