Video: ksiadz o podwojnym zyciu kleru

231. Data: 2012-05-11 18:45:11

Temat: Re: Video: ksiadz o podwojnym zyciu kleru
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:joj6bn$db1$1@news.icm.edu.pl...

> Czy to właśnie Bilderbergerowie są odpowiedzialni za to, że Twój syn nie
> lubi(ł) czytać?

Trudno powiedzieć:-). No ale za to drugi czyta za dwóch:-)

--

Chiron

232. Data: 2012-05-11 18:49:39

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-11 20:01, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

Na drugie. Owszem.

qr,a

233. Data: 2012-05-11 18:51:01

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-11 20:04, niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:

> E... czy ja taki obrażalski ?
> Czy Ty czasem nie chcesz mnie
> ... ? :)))

Do...wać na pewno.

qr.a

234. Data: 2012-05-11 18:51:53

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:joj73i$rpf$2@node2.news.atman.pl...
> [...]
> sobie
> nawzajem na złość, dopóty Polska będzie dymana ze wszystkich czterech
> stron.
> Będziemy europejskim Haiti o ile nim już nie jesteśmy.
>
> Istnieją wprawdzie światełka w tunelu, ale należą one do opozycji
> pozaparlamentarnej, która nigdy nie przekroczy progu, dlatego że forum
> publiczne zdominowała walka gwelfów przeciwko gibelinom. Dwie siy
> destrukcyjne i rozkładowe: globalizm i sekciarstwo podzieliły pomiędzy
> sobą
> Polskę jak dwa bieguny magnesu. A gdzie ja się pytam miejsce na opcję

A Ty? Dlaczego jak pijany muru trzymasz się takich obrazów?! Naprawdę nie
stać Cię na inny?! Zawsze można zrobić choć tyle: dać przykład. Samym sobą.
To wiele. I malować piękne obrazy. Naprawdę nie dostrzegasz, że robisz na
odwrót? Zamiast namalować obraz państwa spójnego, stawiającego sobie poważne
cele, narodu przywiązanego do tradycji, ludzi dobrych i zgodnych- Ty
malujesz tych meneli, których oglądasz na codzień.

--

Chiron

235. Data: 2012-05-11 18:52:57

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-05-11 15:47, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:
>
> [ciach te wszystkie pierdoły]

> Malkontent mógłby się obrazić.

No to może jego spytaj? Tak chyba było by fajniej, c'nie?

--

Chiron

236. Data: 2012-05-11 18:53:42

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-05-11 14:29, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> A ty który wariant reprezentujesz?
>
> qr.a mieszana
Także

--

Chiron

237. Data: 2012-05-11 18:55:35

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-05-11 12:11, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Znaczy całą elitę wyrżnięto w Katyniu?

Z drugiej strony Niemcy rozpoczęli skoordynowaną akcję mordowania polskich
elit. A potem- Stalin zastąpił tych, co pozostali i tych, co wymordowano tym
barachłem, które za nim przylazło

--

Chiron

238. Data: 2012-05-11 18:56:28

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-05-11 16:12, niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Ucisk rodzi bunt.

OK

> inna sprawa, że po fakcie nierzadko i żal
To już tylko brak odpowiedzialności za swoje czyny. Dokładnie

--

Chiron

239. Data: 2012-05-11 18:57:06

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-05-11 12:14, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Moje to się akurat na księdza nie wybierają.
>
> qr.a
> --
> tudzież ginekologa

A skądwiesh? Nakażesz im?

--
Chiron

240. Data: 2012-05-11 18:59:55

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-11 20:55, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Z drugiej strony Niemcy rozpoczęli skoordynowaną akcję mordowania
> polskich elit. A potem- Stalin zastąpił tych, co pozostali i tych, co
> wymordowano tym barachłem, które za nim przylazło

I wyrżnięto? Wymordowanięto? Wszystko wszystko?

qr.a

Stare, ale jare.
Mam problem
Ikselce
Masturbacja to uzależnienie mogące prowadzić do dewiacji.
wolnosc wobec przemocy natury