Video: ksiadz o podwojnym zyciu kleru

251. Data: 2012-05-11 19:12:17

Temat: Re: Video: ksiadz o podwojnym zyciu kleru
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:jojnq4$7jj$4@inews.gazeta.pl...
> Dnia 2012-05-11 20:57, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie mają predyspozyncji.

To dobrze, że wiesz to lepiej od nich, no nie?

--

Chiron

252. Data: 2012-05-11 19:12:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 May 2012 21:10:37 +0200, Chiron napisał(a):

> Został Herbert. No ale przypłacił to zdrowiem psychicznym
> :-(

Zostali też Miłosz i Szymborska - oni niczym nie płacili, IM płacono :-/

253. Data: 2012-05-11 19:13:26

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-05-11 20:53, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Czyli patrząc na obrazek układasz po swojemu i nijak nie wygląda jak toto
> z obrazka?

Najczęściej układam po swojemu. Nieraz wygląda jak na obrazku.

--

Chiron

254. Data: 2012-05-11 19:14:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 May 2012 21:11:15 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2012-05-11 21:07, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Cieszę się, że się przejęłaś.

Tylko jako... jak to było? - "Jako odbiorca Twej pisaniny".

255. Data: 2012-05-11 19:14:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 May 2012 21:11:35 +0200, Chiron napisał(a):

> Od 13 latka- wiesz, dziecko ma prawo być nieodpowiedzialne. Choć
> odpowiedzialności należy go uczyć

...wymagając 3-)

256. Data: 2012-05-11 19:16:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 May 2012 21:13:26 +0200, Chiron napisał(a):

> Najczęściej układam po swojemu. Nieraz wygląda jak na obrazku.

Bo ci od obrazka mieli tylko jeden pomysł ;-PPP

257. Data: 2012-05-11 19:16:29

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-11 21:12, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> To dobrze, że wiesz to lepiej od nich, no nie?

Ja wiem swoje, ony swoje. Że coś wiem, to nic nie znaczy.

qr.a

258. Data: 2012-05-11 19:17:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-11 21:11, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Od 13 latka- wiesz, dziecko ma prawo być nieodpowiedzialne. Choć
> odpowiedzialności należy go uczyć

Od kiedy?

qr.a

259. Data: 2012-05-11 19:18:03

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-05-11 21:12, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Ja wiem swoje, ony swoje. Że coś wiem, to nic nie znaczy.

A wiesz, że celowo Cię tak "ciągnę"- ha?

--

Chiron

260. Data: 2012-05-11 19:19:37

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-11 21:10, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Został Herbert. No ale przypłacił to zdrowiem psychicznym
> :-(

Czyli reszta inteligencji jest sztuczna?

qr.a

Stare, ale jare.
Mam problem
Ikselce
Masturbacja to uzależnienie mogące prowadzić do dewiacji.
wolnosc wobec przemocy natury