Video: ksiadz o podwojnym zyciu kleru

301. Data: 2012-05-13 11:16:24

Temat: Re: Video: ksiadz o podwojnym zyciu kleru
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:jomjkf$jcr$1@node2.news.atman.pl...

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bo nie była by to prawda. Czy chcesz w ten sposób powiedzieć, że Ty
> wszystkim bardzo dobrze życzysz?

liczyłam na konkretną odpowiedź, a nie zainteresowanie moją osobą ;)

kiwiko

302. Data: 2012-05-13 11:33:49

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> liczyłam na konkretną odpowiedź, a nie zainteresowanie moją osobą ;)

Mam więc nadzieję, że odpowiedziałem konkretnie
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

303. Data: 2012-05-13 11:44:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 May 2012 23:10:41 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Bo nie była by to prawda. Czy chcesz w ten sposób powiedzieć, że Ty
> wszystkim bardzo dobrze życzysz?

Już sobie wyobrażam... i pytam dodatkowo: te życzenia to wg "dobrości"
własnej, czy "innych"="wszystkich"?
;-PPP

304. Data: 2012-05-13 11:44:57

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mam więc nadzieję, że odpowiedziałem konkretnie
> :-)
jasne

kiwiko

305. Data: 2012-05-13 11:53:26

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Już sobie wyobrażam... i pytam dodatkowo: te życzenia to wg "dobrości"
> własnej, czy "innych"="wszystkich"?
> ;-PPP
Ja sobie wyobrażam, że nawet święty nie życzy wszystkim ludziom dobrze.
Tyle- co zauważyłaś- co oznacza "dobrze życzyć"? Należy to najpierw
zdefiniować. Czym to będzie? Święta Faustyna Kowalska napisała w swoim
pamiętniku, że Chrystus napomina grzesznika, zsyła na niego różne rzeczy w
celu opamiętania, a gdy ten się nie opamięta- spełnia wszystkie jego
życzenia.
Naprawdę- najważniejsze to dobrze zdefiniować to pojęcie.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

306. Data: 2012-05-13 11:54:37

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> jasne

Tyle, że - to, co napisałem Iksełce: należało by zdefiniować pojęcie:
"dobrze komuś życzę". To naprawdę nie jest takie IMO proste. Jak byś to
zdefiniowała?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

307. Data: 2012-05-13 11:55:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 May 2012 13:53:26 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> życzenia.
> Naprawdę- najważniejsze to dobrze zdefiniować to pojęcie.

Otóż to, dlatego osoby "życzące wszystkim dobrze" omijam z daleka.

308. Data: 2012-05-14 01:15:07

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-11 23:08, malkontent pisze:

> tak pośrednio-wywołany dołącze się z piosenką:
> http://www.youtube.com/watch?v=3tOZvDO1iSk
> :)

Ha! Lat temu prawie dziesięć rozmawiałam z kimś o tym wierszu. Doszliśmy
do wniosku, że jest bardzo "konopnicki", jako że nie znaliśmy autora...
:) Aż do dziś ;)))

309. Data: 2012-05-14 01:28:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-14 03:15, Aicha pisze:

> Ha! Lat temu prawie dziesięć rozmawiałam z kimś o tym wierszu. Doszliśmy
> do wniosku, że jest bardzo "konopnicki", jako że nie znaliśmy autora...
> :) Aż do dziś ;)))

I to jest właśnie kontrargument na Ikselkowe i Chironowe "trudno w tym
bagnie samemu wiedzieć kogo szukać... oraz znaleźć kogoś... itd. itp." :)

BTW, z tej okazji Warszawo, szykuj się na wrzesień (o ile dożyję;)).

310. Data: 2012-05-14 02:32:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):
> [...]
Doszli�my

> I to jest w�a�nie kontrargument na Ikselkowe i Chironowe "trudno w tym
> bagnie samemu wiedzie� kogo szuka�... oraz znale�� kogo�... itd. itp." :)
>
> BTW, z tej okazji Warszawo, szykuj si� na wrzesie� (o ile do�yj�;)).
>
> --
> Nie ma na tym �wiecie bestii podobnej z�ej kobiecie, chocia� bowiem
> w�r�d czworonog�w lew jest najsro�szy, a w�r�d w��w drakon
najdzikszy,
> to �adnego z nich nie mo�na por�wna� ze z�� kobiet�. (Piotr Komes)

Ten cytat świadczy o niedojrzałości, czyli za komuny było dobrze ,bo
partia regulowała jak dorosłe dzieci mają żyć. Teraz ludzie osobiście
decydują czego ich związek np potrzebuje i głos sąsiada zakazujący,
jest tylko wchodzeniem z buciorami w czyjeś życie, czyli pozostałość
po komuniźmie się oburza ,że wszyscy myją dupy ,a jak jego brudna to
wszyscy niemoralni, bo kiedyś czyjaś brudna dupa była narzucona
każdemu . Dlatego to pokolenie stalina jak zobaczyło wolność to
zobaczyło " brud" i kręciło łbami gdzie kochany Stalin. Stalina nie
było ale pojawił się kościół na horyzoncie i za dorosłe dzieci znowu
decyduje tatuś, który na dodatek dawno zwariował, ale ma w sobie,
narzucanie wszystkim brudnej dupy.

Stare, ale jare.
Mam problem
Ikselce
Masturbacja to uzależnienie mogące prowadzić do dewiacji.
wolnosc wobec przemocy natury