Video: ksiadz o podwojnym zyciu kleru

71. Data: 2012-05-09 19:44:04

Temat: Re: Video: ksiadz o podwojnym zyciu kleru
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-09 14:08, Chiron pisze:

> Nadużycie? Z jednej strony- masz rację. Nie potrafię tego udowodnić- a
> kilka osób to nie dowód. Jednak to jest bardzo zgodne z "wartością
> oczekiwaną"- nie uważasz? Jeśli jeszcze są rodzice, którzy takich
> rzeczy pilnują- to nie łudźmy się, jak będzie za lat kilka.

To źle, że rodzice pilnują?

Poza tym IMO trochę dramatyzujesz. Owszem, edukacja się bardzo zmienia.
Mnie też się to nie zawsze nie podoba, ale myślę sobie, że częściowo to
jest odpowiedź na oczekiwania naszych obecnych czasów. Żyje się
szybciej, jest zalew różnych informacji, wiele różnych propozycji i
możliwości wypełniających czas (i nie mam tu na myśli tylko rozrywki),
życie wymaga od nas elastyczności. Nie da się już po prostu robić tak
wszystkiego jak kiedyś, trzeba wybierać i z czegoś rezygnować. W zamian
za to dzieciaki uczą się naprawdę wielu innych rzeczy, o których nam się
nawet nie śniło, że będziemy musieli się ich uczyć. I nie dopatrywałabym
się w tym ukartowanego przez jakieś domniemane elyty spisku - to
nierealne, żeby tak po cichutku do tego stopnia zapanować nad całą
Europą i dalej. ;) Świat idzie naprzód i chyba musimy się z tym pogodzić.

Ewa

72. Data: 2012-05-09 19:52:31

Od: "wapniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> http://www.perspektywy.pl/index.php?
option=com_content&task=view&id=2022&Itemid
> =550
> http://www.wprost.pl/ar/321020/Byla-banalna-Matura-z
-matematyki-za-nami/
> itd.
> :-/

Oj! Jeszcze zdziwi Cie ixla niejedno! ;P
Tyu ze starej dobrej szkoly jestes co nie znala tablic ani kalkulatorow na
maturze...! :)

73. Data: 2012-05-09 19:56:12

Od: "aledalekozaszlo" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> No jasne, że "wspierałbyś": "fajnie jest, niech baba się produkuje, a jak
> nie chce, to niech sobie sama dogodzi" :->

No a co? Pzeciez chcecie byc samozaradne! Nie? ;P

74. Data: 2012-05-09 20:09:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 May 2012 19:52:31 +0000 (UTC), wapniak napisał(a):

> [...]
>
> Oj! Jeszcze zdziwi Cie ixla niejedno! ;P
> Tyu ze starej dobrej szkoly jestes co nie znala tablic ani kalkulatorow na

Tablice znała - leżały do wglądu przy specjalnym stoliku obok szanownej
Komisji...

75. Data: 2012-05-09 20:10:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 May 2012 19:56:12 +0000 (UTC), aledalekozaszlo napisał(a):

> No a co? Pzeciez chcecie byc samozaradne! Nie? ;P

Nie chcem i nie muszem.

76. Data: 2012-05-09 21:10:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> nierealne, żeby tak po cichutku do tego stopnia zapanować nad całą
> Europą i dalej. ;) Świat idzie naprzód i chyba musimy się z tym pogodzić.

Tym bardziej, że dzieci się uczą od rodziców, jeśli są w domu książki,
jest nimi zainteresowanie, to dzieci łykną bakcyla i przekażą go dalej.

--

Paulinka

77. Data: 2012-05-09 21:20:01

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaroslaw Sakowski" <j...@b...loc> napisał w wiadomości

> Z Marksa czytalem Kapital. To przeciez idee ekonomicznie, niekoniecznie
> glupie. Co to ma do zabijania?
"...Marx traktuje człowieka jako maszynę lub zwierzę, które musi dbać tylko
o siebie, co skutkuje zawsze rozsadzeniem od środka solidarności narodowej."
te słowa Dmowskiego oddają dość dobrze Marxizm. Marxizm z jego zaostrzającą
sie walką klas, z nawoływaniem do zniesienia własności- nawet wspólnych żon.
Jego epigoni, wcielając idee Marxa w życie wymordowali w ich imieniu miliony
ludzi- coś około 150 milionów.
Marx obserwował kapitalizm 19 wieczny- szczególnie angielski i niemiecki. W
Kapitale zawarł kilka spostrzeżeń na ten temat- nawet i słusznych. No ale co
Ci się tam wydało niegłupiego?

> Lansowanie tezy ze pisanie czegos tam szkodzi to plitpoprawnosc mi
> przypomina. A ponoc jej nie lubisz to jak to w koncu jest?

Nie wiem, co Ci to przypomina. Bo ja za bardzo nie rozumiem, co ma
politpoprawność zabraniająca ludziom nawet rozmów na pewne tematy z
lansowaniem tezy, że pisanie powoduje tworzenie myślokształtów. Marx
stworzył pewien myślokształt, który nabrał "ciała" w rękach takich ludzi jak
Lenin, Stalin, MaoTseTung, PolPot, etc.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

78. Data: 2012-05-09 21:40:56

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> To źle, że rodzice pilnują?
Tak napisałem?

> [...]
> od nas elastyczności. Nie da się już po prostu robić tak wszystkiego jak
> kiedyś, trzeba wybierać i z czegoś rezygnować.
Ja to widzę tak: mnóstwo chłamu, odciągającego od rzeczy ważnych. Można
obejrzeć bezwartościowy film, wziąć udział w orgii seksualnej, naćpać się,
kupić nowy, pełen do niczego nie potrzebnych bajerów telefon, posłuchać
ogłupiającej muzyki, etc. No ok- dużo tego- trudno np wziąć udział w orgii
seksualnej w kinie na bezwartościowym filmie- no ale i w tym zakresie jest
już postęp.

Trudno w takim bagnie znaleźć kogoś, z kim spędzi się całe życie, kto nas
nie opuści, będzie nas rozumieć i kochać.

>W zamian .
> za to dzieciaki uczą się naprawdę wielu innych rzeczy, o których nam się
> nawet nie śniło, że będziemy musieli się ich uczyć.
A jakiś przykład?

> I nie dopatrywałabym się w tym ukartowanego przez jakieś domniemane elyty
> spisku - to nierealne, żeby tak po cichutku do tego stopnia zapanować nad
> całą Europą i dalej. ;)
No problem. Przecież Ty im bardzo pomagasz- nawet w nich nie wierzysz. A że
czasem nawet na forum UE ktoś otwarcie zapyta, po jaką cholerę szefowie UE
spotykali się z Billderbergami i dlaczego nie chcą powiedzieć, o czym
gadali- to przecież oszołom, bo każdy wie, że to było prywatne spotkanie na
którym wymieniano się przepisami kucharskimi:-(

>Świat idzie naprzód i chyba musimy się z tym pogodzić.
Na świecie tak naprawdę nie dzieje się nic nowego, pani Fallaci:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

79. Data: 2012-05-09 21:44:47

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:joemhf$5b0$1@node2.news.atman.pl...

> Tym bardziej, że dzieci się uczą od rodziców, jeśli są w domu książki,
> jest nimi zainteresowanie, to dzieci łykną bakcyla i przekażą go dalej.

U mnie zawsze były, dużo czytałem. Starszego syna to nigdy nie interesowało-
wolał posłuchać albo obejrzeć w TV. Bo tak robili znajomi.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

80. Data: 2012-05-09 21:46:38

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> napisał w
wiadomości news:joef2s$sp7$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
> one wpływają na działania ludzi.
>
> Jest jeszcze jednak druga strona medalu --- prawo współczesne nie uznaje
> myślokształtów za byt. Kiedy je uznawało, to było więcej ofiar prawa niż
> myślokształtów. Przypominam historię a raczej histerię z Salem, kiedy to
> przed sądem stanęło kilkadziesiąt osób oskarżonych przez sędziego o
> dokonywanie projekcji astralnej co miało być dowodem na popełnienie
> przestępstwa z paragrafu o czarach. Posypały się wyroki śmierci, znaczną
> większość wykonano. Oświecenie zniosło te wątpliwe przepisy.

Naprawdę pięknie to tłumaczyła Anastazja. Tak prosto, przejrzyście- bardzo
mi się podobało. Ty mi poleciłeś tę książkę (książki). A sam czytałeś?:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Stare, ale jare.
Mam problem
Ikselce
Masturbacja to uzależnienie mogące prowadzić do dewiacji.
wolnosc wobec przemocy natury