Video: ksiadz o podwojnym zyciu kleru

81. Data: 2012-05-09 21:55:46

Temat: Re: Video: ksiadz o podwojnym zyciu kleru
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:joemhf$5b0$1@node2.news.atman.pl...

> U mnie zawsze były, dużo czytałem. Starszego syna to nigdy nie
> interesowało- wolał posłuchać albo obejrzeć w TV. Bo tak robili znajomi.

I co głupi jest, ma mały zasób słów, zamiast łut szczęścia mówi łuk
szczęścia? Czy może jest inny niż sobie go wyobraziłeś, że takim będzie?
Cieszę się, ze dzieci nie są kalką rodziców.

--

Paulinka

82. Data: 2012-05-10 03:24:05

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:joep5e$82k$1@node2.news.atman.pl...

> I co głupi jest, ma mały zasób słów, zamiast łut szczęścia mówi łuk
> szczęścia? Czy może jest inny niż sobie go wyobraziłeś, że takim będzie?
> Cieszę się, ze dzieci nie są kalką rodziców.

Tak czy siak- nie lubi czytać. Zapewne jego dzieci nie będą znać książek

serdecznie pozdrawiam

Chiron

83. Data: 2012-05-10 06:57:05

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-09 23:20, Chiron pisze:
> Użytkownik "Jaroslaw Sakowski" <j...@b...loc> napisał w wiadomości

> "...Marx traktuje człowieka jako maszynę lub zwierzę, które musi dbać
> tylko o siebie, co skutkuje zawsze rozsadzeniem od środka solidarności
> narodowej."
> te słowa Dmowskiego oddają dość dobrze Marxizm. Marxizm z jego
> zaostrzającą sie walką klas, z nawoływaniem do zniesienia własności-
> nawet wspólnych żon. Jego epigoni, wcielając idee Marxa w życie
> wymordowali w ich imieniu miliony ludzi- coś około 150 milionów.

... a iluż to ludzi wymordowano w imię Chrystusa ...
... ileż cywilizacji czy choćby i małych plemion
niechrześcijańskich zniszczono ...

Jak Chrystus ma to teraz dźwigać ?
W sumie to może Hitlera też nie powinniśmy za bardzo obciążać,
wszyscy podpowiadają, że to stary ekscentryk Nietsche za tym stał ...
Strach też głośno wspominać hindusów, którzy zaproponowali
Hitlerowi swastykę, ale chyba trzeba ... ?

84. Data: 2012-05-10 07:00:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> I co głupi jest, ma mały zasób słów, zamiast łut szczęścia mówi łuk
> szczęścia? Czy może jest inny niż sobie go wyobraziłeś, że takim będzie?
> Cieszę się, ze dzieci nie są kalką rodziców.

Nie ma to jak zawiedzione ambicje rodziców.

qr.a

85. Data: 2012-05-10 07:00:17

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-09 21:03, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Jest jeszcze jednak druga strona medalu --- prawo współczesne nie uznaje
> myślokształtów za byt. Kiedy je uznawało, to było więcej ofiar prawa niż
> myślokształtów. Przypominam historię a raczej histerię z Salem, kiedy to
> przed sądem stanęło kilkadziesiąt osób oskarżonych przez sędziego o
> dokonywanie projekcji astralnej co miało być dowodem na popełnienie
> przestępstwa z paragrafu o czarach. Posypały się wyroki śmierci, znaczną
> większość wykonano. Oświecenie zniosło te wątpliwe przepisy.

Dobrze prawisz - kwestia 'złotego środka'. Aczkolwiek z tym 'nie uznaje'
to znów odbiega od środka. Np. myślokształty wyraźnie rasistowskie czy
antysemickie są co najmniej bacznie obserwowane, a w praktyce - prawo
ogranicza ich rozpowszechnianie. BTW. można w Polsce kupić "Mein Kampf" ?

86. Data: 2012-05-10 07:04:26

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> [...]
> antysemickie są co najmniej bacznie obserwowane, a w praktyce - prawo
> ogranicza ich rozpowszechnianie. BTW. można w Polsce kupić "Mein Kampf" ?

Nie, propaganda nazizmu i stalinizmu jest zabroniona i to bardzo
dziwne bo kościół jest większym zbrodniarzem niż tych dwóch, więc
powinien być zakazany.

87. Data: 2012-05-10 07:11:38

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-09 21:44, medea pisze:

> [...]
> nierealne, żeby tak po cichutku do tego stopnia zapanować nad całą
> Europą i dalej. ;) Świat idzie naprzód i chyba musimy się z tym pogodzić.

Moim zdaniem tak naprawdę to wszystko są raczej skutki bardziej zmian
ekonomicznych w naszym kraju, a nie ideologicznych zmian na świecie.

To banalne, ale dzisiaj po prostu żyjemy w warunkach, w których
za postawienie wymagania wysokiej jakości trzeba odpowiednio zapłacić
po cenie rynkowej :) Kiedyś łatwiej było wymusić na szkołach konkretny
program, bo wszystko było centralnie sterowane, dzisiaj, jak coś
wymusisz, to zabraknie kompetentnych nauczycieli, którym by się
chciało szarpać za takie pieniądze. I to jest imo podstawowa
przyczyna miałkości programu i całego systemu - ciągle jesteśmy
w okresie dojrzewania do tego, jak ustalić odpowiedzialność
państwa za nauczanie, jak to zorganizować i jak to wpasować
w wiadomo jakie możliwości finansowe państwa - i ciągle państwo
chce więcej, niż jest w stanie zorganizować i sfinansować.
Podobna sytuacja jest w służbie zdrowia, tylko tam to już są jakieś
pieniądze i dużo większe parcie, naciski. A budżet szkolnictwa
podstawowego - to jest, proszę państwa, jakieś nieporozumienie :)

88. Data: 2012-05-10 07:13:09

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-10 05:24, Chiron pisze:

> Tak czy siak- nie lubi czytać. Zapewne jego dzieci nie będą znać książek

Moja córka lubi, robi o codziennie, nieproszona, przed pójściem
spać.
Czytałeś swoim dzieciom na dobranoc, jak były małe ?

89. Data: 2012-05-10 07:18:58

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Strach też głośno wspominać hindusów, którzy zaproponowali
> Hitlerowi swastykę, ale chyba trzeba ... ?
Hindusom bym dał spokój- niczego mu nie proponowali. Wziął i skopał-
przecież to jest odwrócona swastyka.

--

Chiron

90. Data: 2012-05-10 07:20:51

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie ma to jak zawiedzione ambicje rodziców.

Czy ja wiem? Nie czuję się zawiedziony.

--

Chiron

Stare, ale jare.
Mam problem
Ikselce
Masturbacja to uzależnienie mogące prowadzić do dewiacji.
wolnosc wobec przemocy natury