Visine i soczewki kontaktowe

1. Data: 2005-04-10 11:14:36

Temat: Visine i soczewki kontaktowe
Od: "hefalump" <h...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakupiłem 2 opakowania Visine po zaleceniu lekarza, ale teraz po
przeczytaniu ulotki ...
a właściwie dawkowania troszkę się zdziwiłem - napisane jest, że soczewki
należy
zdjąć przed zakropleniem.
Otóż potrzebuję kropli, którę mogę stosować na oko z założonymi soczewkami
- czy stosowanie Visin na soczewki jest czymś niebezpiecznym ?

Z góry dzięki za odpowiedzi.

Zdrawim.

2. Data: 2005-04-10 12:16:46

Temat: Re: Visine i soczewki kontaktowe
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Otóż potrzebuję kropli, którę mogę stosować na oko z założonymi soczewkami
> - czy stosowanie Visin na soczewki jest czymś niebezpiecznym ?

nalezy uzywac tylko takich nawilzaczy na soczewki, ktore sa do tego celu
przeznaczone. Mozesz uzywac wszystkich bez konserwantow (np. Tears Naturale
free), sa tez produkty zawierajace konserwant pod postacia plynu do soczewek
(Tears Naturale II), lub tez takie, ktore sa polecane przez firmy
produkujace soczewki (np. Quiffy)

casus

ps: wymienilem tylko przykladowe nazwy kropli, jest ich oczywiscie wiecej

3. Data: 2005-04-10 15:25:50

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d3b5f6$l34$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> sa polecane przez firmy produkujace soczewki (np. Quiffy)

Aquify ?

> ps: wymienilem tylko przykladowe nazwy kropli

A, no chyba ze tak ;)

> jest ich oczywiscie wiecej

P.S. Mi najlepiej sluzyl Hylo-Comod.

--
Robert

4. Data: 2005-04-10 15:53:53

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aquify ?
> Robert

oczywiscie:-) zjadlem A:-))
casus

5. Data: 2005-04-10 20:51:39

Od: "hefalump" <h...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> oczywiscie:-) zjadlem A:-))

* Dzięki za podpowiedzi :)
A wracając do Visine - w aptece dopytywałem, czy można je stosować nosząc
soczewki "tak ja też noszę i stosuję" usłyszałem ... Możliwe, że
nieporozumienie słowne.
Jednym słowem - kupiłem 2 paczki Visine, nie są tanie ... Stosowanie ich na
założone soczewki
jest na tyle niebezpieczne, że uznać kasę za wyrzuconą i jutro z rana po
inne krople czy ewentualnie
ostatecznie można zastosować ?

Zdrawim.

6. Data: 2005-04-10 21:29:54

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> założone soczewki
> jest na tyle niebezpieczne, że uznać kasę za wyrzuconą i jutro z rana po

Daleki jestem od czepiania sie, ale uwazam, ze jezeli juz farmaceuta
doradza, to powinien doradzac zgodnie z tym, co o danym leku jest napisane w
ulotce, czy tez np. w Vademecum leków. Niestety coraz wiecej jest przypadkow
blednie zalecanych w aptekach, zapewne z jednej strony jako niedouczenie, z
drugiej zas jako chec zwiekszenia obrotow. Nalezy wierzyc, ze w Twoim
przypadku to byla tylko pomylka. Zawsze mozesz wrocic do tego farmaceuty i
zazadac przyjecia zwroconych opakowan, ze wzgl. na to, ze Ci zle poradzil.
Stosowanie Visine na soczewki moze doprowadzic do ich zniszczenia, ze wzgl.
na srodek konserwujacy, ktory ma negatywne dzialanie chemiczne na material,
z ktorego soczewki sa wykonane. Moga tez nastac komplikacje stricte
zdrowotne, gdyz zaleganie w soczewkach srodka konserwujacego nie jest
wskazane. No i oczywiscie uszkodzone soczewki rowniez moga wywolac np stan
zapalny.

casus

7. Data: 2005-04-11 07:41:15

Od: "hefalump" <h...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zdrowotne, gdyz zaleganie w soczewkach srodka konserwujacego nie jest
> wskazane. No i oczywiscie uszkodzone soczewki rowniez moga wywolac np stan

* Teraz już wiem.
Kupiłem Hylo-COMOD - drogi, ale mam nadzieję, że warto.
Dziękuję za pomoc. :)

Zdrawim.

przedawkowanie kofeiny - help
Czy rezonans lepszy od tomografii
wątpliwości co do znieczulenia w cholecystektomii klasycznej
problem z wytryskiem
ja już mam dość...