W Chinach pękło.

1. Data: 2022-11-08 19:51:05

Temat: W Chinach pękło.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, to prawda, ludzie mają już dość sanitarystycznego nieuzasadnionego
terroru. Moja rodzina w Kunmingu siedzi zamknięta, bo W DZIELBICY był JEDEN
przypadek (i to raczej sfingowany przez władze) ?
Jeżeli jeszcze nie rozumiesz, że tu NIE CHODZI o kowid, ani o
,,bezpieczeństwo obywateli", to patrz, co popierasz! Bo właśnie to szykujesz
swoim dzieciom poprzez poparcie odgórnej polityki sanitaryzmu!
https://www.o2.pl/informacje/starli-sie-z-policja-w-
mieszkancach-chin-cos-peklo-6831776720497344a

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2022-11-08 19:58:03

Temat: Re: W Chinach pękło.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> Tak, to prawda, ludzie mają już dość sanitarystycznego nieuzasadnionego
> terroru. Moja rodzina w Kunmingu siedzi zamknięta, bo W DZIELBICY był JEDEN
> przypadek (i to raczej sfingowany przez władze) ?

Ponadto - nie mogłam dziś dodać komentarza na blogu prowadzonym przez jedną
z jej członkiń; zdaje się, że i ten blog zablokowano ?

Jak wyżej...

3. Data: 2022-11-09 00:03:26

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.11.2022 o 19:51, XL pisze:

> Moja rodzina w Kunmingu siedzi

Już o tym pisałem przy okazji twoich zwidów dotyczących szczepionek.
To typowy tekst fiutinowskich płatnych trolli.
Moja ciocia/siostra/córka/sąsiadka cośtamcośtam po szczepionce
cośtamcośtam święta prawda, pracuje w przemyśle farmaceutycznym
cośtamcośtam... i tak w kółko. Zleceniodawcy od fiutina wpadli na taki
pomysł, że to ma trollom dodawać wiarygodności.
I owszem dodaje. Ale tylko w oczach ludzi o bardzo niskim poziomie
inteligencji, więc potem sami powielają ten schemat powielając przy tym
te same bajki w ramach fiutinowskiego trollowskiego wolontariatu.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

4. Data: 2022-11-10 12:38:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> inteligencji, więc potem sami powielają ten schemat powielając przy tym
> te same bajki w ramach fiutinowskiego trollowskiego wolontariatu.

Cóż poradzić na twoje zwidy. ?

Ww. kobieta siedzi w Kunmingu od jakichś 10 lat, a w Chinach w sumie z
15, wcześniej z ojcem na Tajwanie (ojciec-informatyk pracował tam nad
oprogramowaniem dla szybkiej kolei). Ona pojechała tam do ojca, a potem już
na własną rękę do Chin, zwiedziona nowo wprowadzaną ,,otwartością Chin na
świat", zmamiona nią jak jaka głupia cipa.
Tam studiowała i wyszła za mąż, obecnie jest tłumaczem z mandaryńskiego,
urodziła córeczkę (która obecnie ma 9 lat). Dopiero teraz dotarła do
kobiety cała prawda o tym totalitarystycznym kraju i świadomość własnej
głupoty. Jednak o kilka lat za późno. Tuż przed pandemią była ostatni raz w
domu rodzinnym w Bytomiu, przez całe lato. I już więcej nie przyjedzie.
Choćby dlatego, że ,,zagraża" ucieczką i władze Chin jej nie puszczą już do
Polski z dzieckiem - bez dziecka pewnie bez problemu (jako osobę z polskim
obywatelstwem), no ale przecież nie zostawi dziecka. I męża. Choć
podejrzewam, że mąż to by nawet chciał wyekspediować i ją, i dziecko, ze
wgledu na terror w Chinach...
A i finanse są wielką przeszkodą - 14dniowa (albo i dłuzsza) kwarantanna
tuż przed wyjazdem wg warunków chińskich musi odbyć się w odosobnieniu,
czyli w zaadaptowanym na cele kwarantanny hotelu lub innym ośrodku, z
bardzo wysoką pełną osobistą odpłatnością za pobyt. Jeśli na końcu pobytu
zdarzy się dodatni wynik testu, to przepada kupiony wcześniej drogi bilet i
delikwent siedzi następne 2 tygodnie albo ile tam jeszcze, nie widząc ani
rodziny na miejscu, ani w Polsce, i jeszcze słono buląc za te ,,wczasy"...
Takie są realia.
Piszę to nie do ciebie, paranoiku z manią prześladowczą, lecz do tych, co
wiedzą, że piszę prawdę. Ty sobie dalej spokojnie uprawiaj swoje krzyki o
,,putinowskim zleceniodawstwie" - każdy normalny człowiek widzi i wie, że
Putin z KPCh trzyma sztamę, więc moje najeżdżanie na Chiny kłóci się w
sposób oczywisty z tymi twoimi ,,wizjami" wzgledem mnie.

Ale co tam, jest fajnie, tylko skoczę po czipsy ?

> ??? ????? fiutinowska onuco.
> I nie wracaj

Do ciebie, debilku, z całą satysfakcją - plus dodatkowe czipsy. Lubię smak
,,fromage" :)

> Piotr

Mydłek bez jaj - jaki tam ,,Piotr". Na imię ,,Piotr" to trzeba zasłużyć. Ty
tylko srasz na nie. Dali ci je rodzice wg swych marzeń o tym, jaki to
wspaniały syn im wyrośnie pod takim wspaniałym szyldem, a tu co - szyld
odpada, słoma i próchno pod nim.

5. Data: 2022-11-10 16:23:06

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 8 listopada 2022 o 19:51:09 UTC+1 XL napisał(a):
> [...]
>
> --
> ,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
Jak trzeba mieć nasrane we łbie żeby pisać jak wiadomo że praktycznie nikt nie czyta.
Czytnik pokazuje że dwie osoby otworzyły co nie znaczy że przeczytały.

6. Data: 2022-11-10 22:13:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
> [...]
> Jak trzeba mieć nasrane we łbie żeby pisać jak wiadomo że praktycznie
> nikt nie czyta. Czytnik pokazuje że dwie osoby otworzyły co nie znaczy że

Jak trzeba mieć nasrane we łbie żeby po przeczytaniu pisać, że wiadomo że
praktycznie nikt nie czyta.

7. Data: 2022-11-11 02:21:16

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czwartek, 10 listopada 2022 o 22:13:13 UTC+1 XL napisał(a):
> [...]
> praktycznie nikt nie czyta.
> --
> ,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
Skąd pewność że przeczytałem bzdety? Mogłem odpuścić po pierwszym zdaniu.

8. Data: 2022-11-11 10:24:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
mieszkancach-chin-cos-peklo-6831776720497344a

> Skąd pewność że przeczytałem bzdety? Mogłem odpuścić po pierwszym zdaniu.

Nie mogłeś, bo to ponad twoją konstrukcję psychiczną. A Ty masz konstrukcję
(małego) pieniacza. Tacy nie ,,odpuszczają": najpierw czytają WSZYSTKIE moje
posty (jak i te cytowane wyżej), i to od dechy do dechy, i to po kilka
razy, po czym robią burzę w szklance wody. Tak już macie ?
A wiesz, co was napędza do tego?
?

Jestem starym pedagogiem i doświadczonym (także życiowo) obserwatorem.
Takich jak ty konstruktów ,,przerobiłam" pęczki. Spojrzę człowiekowi w oczy
(tu - na parę znaczków spod paluszków) i a vista wiem, kto zacz.

9. Data: 2022-11-11 14:17:39

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 11 listopada 2022 o 10:24:58 UTC+1 XL napisał(a):
> [...]
> --
> ,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
Chyba cię kobieto pojebało. Wiele lat na nic ci nie odpowiadałem i nic co napisalas
nie czytałem. Teraz rzuciłem okiem i stwierdziłem że takie teksty tylko ktoś
psychiczny może wstawiać. A jak zobaczyłem ich ilość to jestem pewny że masz fiksum
dyrdum na wyższym poziomie niż większość użytkowników grup. Ciekawy jest argument o
tym że nauczycielka jesteś. W PRL na nauczycieli zawsze szli najglupsi bo na żadne
inne studia nie mogli się dostać. Nauczyciel to taki najgorszy segment inteligencji.
Do tego wredny i lasy na prezenty. Na trzydzieści tematów jakie ostatnio zostały
założone na tej grupie cztery założył ktos inny a ty reszte. 3/4 twoich nie spotkalo
się z zadnym lub nikłym odzewem. Wygląda że nie tylko ja nie mam ochoty czytać starej
nauczycielki że zlasowanym mózgiem.

10. Data: 2022-11-11 14:30:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> twoich nie spotkalo się z zadnym lub nikłym odzewem. Wygląda że nie tylko
> ja nie mam ochoty czytać starej nauczycielki że zlasowanym mózgiem.

A powyższy elaborat se strzeliłeś, bo ,,nie masz ochoty czytać starej
nauczycielki że zlasowanym mózgiem".
Masz kompleksy jak stąd na Marsa, i to WŁAŚNIE z powodu nauczycieli ?

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Polacy CHCĄ atomu! ??
Polacy CHCĄ atomu! ??
EuRosja ?