W Chinach pękło.

11. Data: 2022-11-11 14:31:24

Temat: Re: W Chinach pękło.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
mieszkancach-chin-cos-peklo-6831776720497344a

>>> O
>>> M
>>> P
>>> L
>>> E
>>> K
>>> S

> A powyższy elaborat se strzeliłeś, bo ,,nie masz ochoty czytać starej
> nauczycielki że zlasowanym mózgiem".
> Masz kompleksy jak stąd na Marsa, i to WŁAŚNIE z powodu nauczycieli ?

I KOBIET ?

12. Data: 2022-11-12 15:18:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenek Kapelinder <4...@g...com>
> (...)Na trzydzieści tematów jakie ostatnio zostały założone na tej grupie
> cztery założył ktos inny a ty reszte.

Bo wiesz, kogutku-tępaczku, ludzie dzielą się na tych, którzy interesują
się światem, nieustannie go kontemplują i dlatego mają o nim sporo do
powiedzenia - oraz na tych, dla których świat nie jest żadnym źródłem
przemyśleń, więc nie mają o nim do powiedzenia nic.

> 3/4 twoich nie spotkalo się z zadnym lub nikłym odzewem.

I oto wchodzi wspaniały kogutek, cały na biało, i daje ODZEW ?
Skarbie ty mój ?

13. Data: 2022-11-12 20:41:59

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ziewwww.

14. Data: 2022-11-12 23:57:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

> Ziewwww.

U kotów i psów ziewanie to objaw zdenerwowania/niepewności. Nie wiem, jak u
kogutków.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

Polacy CHCĄ atomu! ??
Polacy CHCĄ atomu! ??
EuRosja ?