W Nowym Roku-SEPIENIE do Zielki

11. Data: 2005-01-01 17:49:01

Temat: Re: W Nowym Roku-SEPIENIE do Zielki
Od: "Krystyna Zielinska" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teresa <t...@o...pl> napisał(a):

> :-))
> >

> Pisz śmiało co to takiego,będe zaszczycona że mogę coś odsępić, a nie tylko
> sępić:-}
>
> Pozdrawiam TeresaR

Dziekuje. Jesli pozwolisz, odpowiem na priv :).
Pozdrawiam, Krystyna

12. Data: 2005-01-01 17:53:34

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:
> BTW, Michale czy Ty piszesz do nas już z Nowego Roku czy jeszcze jesteś
> w Starym ;-)

Juz nowy rok jest na calej Ziemi.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2005-01-01 18:11:08

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Zielinska" <k...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cr6nqd$d1l$1@inews.gazeta.pl...

> Dziekuje. Jesli pozwolisz, odpowiem na priv :).
> Pozdrawiam, Krystyna

Napisz,ciekawam bardzo co mam do wysępienia w swoim ogrodzie{ogródku}

Pozdrawiam TeresaR

14. Data: 2005-01-01 19:35:04

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> daja,
>
> Czyli Ci młodzi stażem, za jakich i ja się czuję, nie maja dobrych
> manier a jedynie spory tupet ???
> Więc cofam wszystkie prośby o byliny, poszukam sama w sklepie lub na
> straganie !!!
> Nieważne że wyrośmie mi być może coś innego, mizernego lub że wychodzę
> propozyjcją od
> serca, nie jestem godna i już ...
>
> Rozgoryczona Serdecznie Miłka

Nareszcie pojęłaś o co tak naprawdę chodzi !

Pozdrawia nieprzekupnie boletus

15. Data: 2005-01-01 19:35:56

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O nasiona prosilo mnie okolo 40 osob, w tym 90% nie bywajacych na grupie.
> Mialo to byc [wg moich zamyslow] dla grupowiczow, ludzi ktorych znam, lubie,
> szanuje, z ktorymi chce byc.
> Obiecalam, wysle. Moj blad, moja wina, i to ja sie musze czegos nauczyc.
>
> Pozdrawiam, Krystyna

Gdybyś miała trudności z wywiązaniem się z zobowiązań, odeślij
bardziej pazernych pod adres z którego ostatnio korzestałem.
Pozdrowienia. Mirzan
http://www.sunshine-seeds.de/shop/index.html

16. Data: 2005-01-01 19:37:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak z innej beczki, co maja zrobić ci którzy nie moją co zaoferować w
> zamian za coś czego pragną ...
> Chyba tylko mogą się głupkowato uśmiechać ...
>
> Ehh ...
>
> Serdecznie Miłka

Wystarczy trzymać sztamę, np. z Basią.

Pozdrawia na wszystkich frontach boletus

17. Data: 2005-01-01 20:29:36

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybyś miała trudności z wywiązaniem się z zobowiązań, odeślij
> bardziej pazernych pod adres z którego ostatnio korzestałem.
> Pozdrowienia. Mirzan
> http://www.sunshine-seeds.de/shop/index.html

:((((((
nie ma tam traw
:(
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

18. Data: 2005-01-01 20:34:11

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, Mirku my tu powążne sprawy roztrząsamy a Ty sobie robisz ksiuty z
tego.
Bo na ten przykład ja bidulka, czym że Ci się odwdzięczę za te nasiona i
sadzonki ???

Serdecznie Miłka

19. Data: 2005-01-01 20:40:29

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>   Gdybyś miała trudności z wywiązaniem się z zobowiązań, odeślij
> bardziej pazernych pod adres z którego ostatnio korzestałem.
> Pozdrowienia. Mirzan
>    http://www.sunshine-seeds.de/shop/index.html

Na razie to sie gesto tlumacze, ale dobrze mi tak.
Po co bylo mieszac?
Obejrzalam ta strone. Skad wynajdujesz takie skarby :-))

Pozdrawiam, Krystyna

20. Data: 2005-01-01 20:42:35

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :((((((
> nie ma tam traw
> :(
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

A nie odpowiedziales na moj post w sprawie czerwonego, niskiego miskanta.
Masz takiego, co to moze byc za cudak :))
Pozdrawiam, Krystyna

Re: roslinnosc przy starym dworku
Szczesliwego Nowego Roku! !!
roslinnosc przy starym dworku