W Nowym Roku-SEPIENIE do Zielki

21. Data: 2005-01-01 21:23:33

Temat: Re: W Nowym Roku-SEPIENIE do Zielki
Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:24fe.00000136.41d70b3b@newsgate.onet.pl...

> A nie odpowiedziales na moj post w sprawie czerwonego, niskiego miskanta.
> Masz takiego, co to moze byc za cudak :))
> Pozdrawiam, Krystyna
:))))
nie wiedzialem
ze to konkretnie do mnie
:)
ale wywolany do tablicy:
na odleglosc
bez fotki lub szklanej kuli
nie bedac Kaszpirowskim
po takim opisie bylo to by tylko zgadywanie
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

22. Data: 2005-01-01 21:28:13

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> Bo na ten przykład ja bidulka, czym że Ci się odwdzięczę za te nasiona i
> sadzonki ???

Dobrym slowem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

23. Data: 2005-01-01 21:51:52

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> :))))
> nie wiedzialem
> ze to konkretnie do mnie
> :)
> ale wywolany do tablicy:
> na odleglosc
> bez fotki lub szklanej kuli
> nie bedac Kaszpirowskim
> po takim opisie bylo to by tylko zgadywanie
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe
>

> Pisalam do specjalisty od traw :)
Myslalam, ze nie ma zbyt wielu miskantow o wysokosci 40 cm i czerwono
przebarwiajacych sie lisciach, dlatego liczylam, ze obedzie sie bez
czarodziejskiej kuli :) A ladny on jest.

Pozdrawiam, Krystyna

24. Data: 2005-01-01 21:53:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, Mirku my tu powążne sprawy roztrząsamy a Ty sobie robisz ksiuty z
> tego.
> Bo na ten przykład ja bidulka, czym że Ci się odwdzięczę za te nasiona i
> sadzonki ???
>
> Serdecznie Miłka

Kobyłę wypożyczysz np. do orki.

Pozdrawia kłusem boletus

25. Data: 2005-01-01 21:55:41

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po takim opisie bylo to by tylko zgadywanie
> :)
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Dawno powinieneś mieć wszystkie trawy
w jednym palcu.

Pozdrawia boletus

26. Data: 2005-01-01 22:00:41

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam, Krystyna

:-)))))))))))))))))))))))))))))

Pozdrawia hehehehehe boletus

27. Data: 2005-01-01 22:10:15

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobyłę wypożyczysz np. do orki.

Ale Niunia niezwyczajna do takich prac. Zresztą to tak jakbyś porszakiem
wiózł ziemniaki ;-)

Serdecznie Miłka

28. Data: 2005-01-01 22:22:26

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myslalam, ze nie ma zbyt wielu miskantow o wysokosci 40 cm i czerwono
> przebarwiajacych sie lisciach, dlatego liczylam, ze obedzie sie bez
> czarodziejskiej kuli :) A ladny on jest.
>
> Pozdrawiam, Krystyna
:)))))
a jestes pewna
ze jest to miskant
bo miskantowy wyglad ma wiele traw
i troche z nich chwyta jesienia mniej lub bardziej czerwono bordowe tonacje
:))))
wielkosc tez moze zalezec od paru czynnikow zerwnetrznych
i jest to ponado jedna z dopuszczalnych
" morfologiczynych roznic w obrebie gatunku"
:)

29. Data: 2005-01-01 22:35:27

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dawno powinieneś mieć wszystkie trawy
> w jednym palcu.
>
> Pozdrawia boletus
:)))
to nie jest takie proste
:)
posrod swoich mam kilka noname
i dopiero gdy zakwitna obiecano mi poznanskim OB pomoc
w probie ich prawidlowego oznaczenia
:)

30. Data: 2005-01-02 06:34:57

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauwazylam, ze jest to cecha grupowiczow "starych" stazem na grupie.
> Zadnych
> obiekcji nie maja natomiast ci, ktorzy wpadli na chwile i przy okazji
> prosza o
> wszystko. Nie wiedza co to za nasiona i czy sa im potrzebne. Biora bo
> daja,
> raczej zmarnuja niz posieja. Troche to przykre.
> Przepraszam za ten temat w Nowy Rok.

z czystym sumieniem sie odzywam, bo ja "tylko" wysępiłam od Teresy zielone
które do dzisiaj mam i cudne jest, a...i od Mirzana dostałam dobrowolnie
nasionka o skomplikowanej nazwie, które wykiełkowały i cieszyły oko.Do
rzeczy jednak, sądzę, ze "nowi" biora wszystko, bo po prostu mają jeszcze
ubogie ogrody i cieszy ich kazda rzecz.W koncu jeżeli ktoś nie chce sie
dzielić z "obcymi', to tego nie robi.

Gosia

Re: roslinnosc przy starym dworku
Szczesliwego Nowego Roku! !!