W Nowym Roku-SEPIENIE do Zielki

31. Data: 2005-01-02 08:23:10

Temat: Re: W Nowym Roku-SEPIENIE do Zielki
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cr84mi$r1o$1@news.onet.pl Gosia Plitnik

>...W
> koncu jeżeli ktoś nie chce sie dzielić z "obcymi', to tego nie robi.

Hejka. Chce się dzielić czy nie chce, to sęp i tak wysępi, bo taka jego
natura. :-(
Pozdrawiam specyficznie Ja...cki

32. Data: 2005-01-02 09:25:42

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

33. Data: 2005-01-02 10:19:05

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> z czystym sumieniem sie odzywam, bo ja "tylko" wysępiłam od Teresy zielone
> które do dzisiaj mam i cudne jest, a...i od Mirzana dostałam dobrowolnie
> nasionka o skomplikowanej nazwie, które wykiełkowały i cieszyły oko.Do
> rzeczy jednak, sądzę, ze "nowi" biora wszystko, bo po prostu mają jeszcze
> ubogie ogrody i cieszy ich kazda rzecz.W koncu jeżeli ktoś nie chce sie
> dzielić z "obcymi', to tego nie robi.

I sęp śmiało Gosiu, zwłaszcza że masz miejsce na nasadzenia,dam się osępić
bo sprawia mi przyjemność dzielenie się roślinkami,a może niektóre będą
nawet lepiej u Ciebie rosły:-}

Pozdrawiam TeresaR

34. Data: 2005-01-02 11:56:08

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> I sęp śmiało Gosiu, zwłaszcza że masz miejsce na nasadzenia,dam się osępić
> bo sprawia mi przyjemność dzielenie się roślinkami,a może niektóre będą
> nawet lepiej u Ciebie rosły:-}

Serdeczne dzięki Teresko:-)zaczynam działać na wiosnę i bardzo chętnie
"wysępię'Na dzień dzisiejszy ma wizję skary wrzosowiska, fajne trawy i całą
resztę roślin które wtopią mi sie w otoczenie.Znalazłam sobie strone
www.platanogrody.pl i zapałaałam żądzą posiadania takiego leśnego:-)

Gosia

Gosia

35. Data: 2005-01-02 11:57:02

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Chce się dzielić czy nie chce, to sęp i tak wysępi, bo taka jego
> natura. :-(

To dla mniej odpornych nalezy opracować BHP "sępienia"

Gosia

36. Data: 2005-01-02 12:26:10

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
całą
> resztę roślin które wtopią mi sie w otoczenie.Znalazłam sobie strone

Popieram projekt ,faktycznie bardzo naturalnie wygląda.
Będziesz trochę ograniczona roślinnością do nasadzeń,ale wrzosowatych jest
bardzo dużo o tych samych wymaganiach glebowych ,poradzisz sobie :-}

Pozdrawiam TeresaR

37. Data: 2005-01-02 13:33:59

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>jeszcze ubogie ogrody i cieszy ich kazda rzecz.W koncu jeżeli ktoś nie chce
>sie dzielić z "obcymi', to tego nie robi.

Chcesz sznurek ?

Pozdrawia za friko boletus

38. Data: 2005-01-02 14:59:39

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

Chcesz sznurek ?
> Pozdrawia za friko boletus

Ty, przyjemniaczek,:-) w którym to miejscu napisałam, ze ja tez jestem łasa
na wszystko?Zresztą ja z tych wybrednych jestem......wolę liane.

Gosia

39. Data: 2005-01-02 15:52:16

Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego nie smialas prosic??? :-))
>
> Zauwazylam, ze jest to cecha grupowiczow "starych" stazem na grupie.
Zadnych
> obiekcji nie maja natomiast ci, ktorzy wpadli na chwile i przy okazji
prosza o
> wszystko. Nie wiedza co to za nasiona i czy sa im potrzebne. Biora bo
daja,
> raczej zmarnuja niz posieja. Troche to przykre.

Po czym tak sądzisz??
Wg mnie przykre jest to, jezeli ktoś coś proponuje a potem nie wywiązuje się
z obietnicy :(((((.

--
Pozdrawiam bez bólu głowy
Jacek Walewski

40. Data: 2005-01-02 16:09:21

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po czym tak sądzisz??
> Wg mnie przykre jest to, jezeli ktoś coś proponuje a potem nie wywiązuje się
> z obietnicy :(((((.
>

> --
> Pozdrawiam bez bólu głowy
> Jacek Walewski

A dlaczego nie wywiązuje się???
Caly czas pisalam, ze wysle zaraz po Nowym Roku :)
Wszystko mam juz spakowane i zostanie wyslane w tym tygodniu.
Pozdrawiam, Krystyna

Re: roslinnosc przy starym dworku
Szczesliwego Nowego Roku! !!
roslinnosc przy starym dworku