W Nowym Roku-SEPIENIE do Zielki

81. Data: 2005-01-03 20:56:42

Temat: Odp: W Nowym Roku-SEPIENIE do Zielki
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> To może każdy dorzuci po stronce i jakoś uda nam się przetrwac
> do wiosny :)))
A proszę bardzo: www.winogrona.org :-))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

82. Data: 2005-01-03 21:06:45

Temat: Re: W Nowym Roku-SEPIENIE do Zielki
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na lepsza lokate w rankingu :-)
>
> Pobiłabyś nawet boletusa ;-)))
> To mistrz skrótów!
> Pozdrowienia
> --
> j...@p...onet.pl

A przeczytałeś w całości chociaż jeden
elaborat wodnika-szuwarka ?
Wątpię;-) Boletusa zaś czytasz dokładnie.

Pozdrawia od A do Z boletus

83. Data: 2005-01-04 10:35:39

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl>

> To ja Wam pomogę zmienić wizję:)

Bynajmniej :-)

> http://www.rachelsgardens.com/photos6.htm#Mini

Bo tam stoi:
Rachel's Philosophy: Put your money in plant material rather than a
drawing. A full blueprint drawing costs $250, and usually ends up in a
drawer never to be seen again.

... czyli nawet nie warto robić z tego co pokazałaś wydruku, ale jako
inspiracja to jest dobre.
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

84. Data: 2005-01-04 12:17:29

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@t...pl>

> To może każdy dorzuci po stronce i jakoś uda nam się przetrwac
> do wiosny :)))

Zobacz:
http://www.allotments-uk.com/allotment_garden.asp
--
Pozdrawiam, Jerzy

85. Data: 2005-01-04 12:39:34

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pobiłabyś nawet boletusa ;-)))
> To mistrz skrótów!
Nie bede go bila. I popracuje nad skrotami skrotow :-)
pozdrawiam, Barbara

86. Data: 2005-01-04 18:56:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Jan 2005 11:35:39 +0100, JerzyN napisał(a):

> ... czyli nawet nie warto robić z tego co pokazałaś wydruku, ale jako
> inspiracja to jest dobre.
> :-)

Przecież w całej tej zabawie nie chodzi chyba o kopiowanie cudzych
projektów:(
Ale może ja czegoś nie zrozumiałam czytając posty Gosi i Moniki...

Pozdrawiam
Marta

87. Data: 2005-01-04 20:52:09

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież w całej tej zabawie nie chodzi chyba o kopiowanie cudzych
> projektów:(
> Ale może ja czegoś nie zrozumiałam czytając posty Gosi i Moniki...

Witam, dokładnie nie o kopiowanie chodzi, ale o wene, której mi brakuje.
Jakoś nie umiem sobie tego ogrodu wyobrazić:( Próbuje, rysuje, wypisuje,
czytam ... co prawda nie mam jak saper tylko jednej szansy, ale za dwa lata
mam komunie najmłodszego dziecka, a że dziecko jest chore, więc zjedzie się
pewnie cała rodzina. Nie chcę, aby ten dom był smutny i zaniedbany. Chce
błysnać po prostu, pokazac, ze mimo różnych przeciwności radze sobie
doskonale.
Stad pomysł na ten ogród, taki ... gazetowy:))) A kopiowac nie będe, po co,
ja tez mam miec frajde:)) Po prostu chce wiedzieć co do siebie pasuje, jak
poustawiać i pozestawiac te roślinki:)
Pozdrawiam, i jeszcze raz dziękuję za stronki, Monika

88. Data: 2005-01-04 21:09:38

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stad pomysł na ten ogród, taki ... gazetowy:))) A kopiowac nie będe, po
co,
> ja tez mam miec frajde:))

Musisz dużo oglądać aby Ci w duszy zagrało a wtedy będziesz wiedzieć co
dla siebie wybrać ;-)

Serdecznie Miłka

89. Data: 2005-01-04 21:14:48

Od: "Monika Zalewska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musisz dużo oglądać aby Ci w duszy zagrało a wtedy będziesz wiedzieć
co
> dla siebie wybrać ;-)
>
> Serdecznie Miłka

Dokładnie:) dlatego patrzę, patrzę, ogladam ...:)))

Pozdrawiam, Monika

90. Data: 2005-01-05 10:50:35

Od: "TereniaR" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>poustawiać i pozestawiac te roślinki:)
>Pozdrawiam, i jeszcze raz dziękuję za stronki, Monika

Wena sama przyjdzie ,nazbieraj roślinek ,najlepiej w doniczkach i stawiaj w
różne miejsca w ogrodzie ,przestawiaj dopasowuj aż znajdziesz miejsce gdzie
najlepiej Tobie pasuje i tak stopniowo .Czasami będziesz musiała jeszcze
przesadzać ,ale to cala przyjemność w kombinowaniu i dopasowywaniu:-}

Pozdrawiam TeresaR
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Re: roslinnosc przy starym dworku