W ODPOWIEDZI PARCHOM

1. Data: 2008-04-06 04:55:48

Temat: W ODPOWIEDZI PARCHOM
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na SCP było DO ZALKA, KTÓRY INTENSYWNIE SZUKA POBRATYMCÓW

Pytanie:

Czy lepiej byłoby udusić nie swoje dziecko poduszką, czy wychować na
solidna Polkę - katoliczkę, która później razem z rodzicami przeszła
konwersję z katolicyzmu do kościoła adwentystów, a po wyjeździe do
Australii
(stypendium męża - fizyka jądrowego) za pracę na rzecz Aborygenów i
biedoty została odznaczona najwyższym odznaczeniem australijskim
(podobnie jak królowa Elżbieta II - chyba zacne towarzystwo?), oraz
trzykrotnie kobietą roku w Canberra?
Jedno wiem, gdyby była żydówką - mało prawdopodobne, aby doszła do
tego jako żydowska mamełe...

Na przyszłość:
Mamy tylko (ja i ciotka) część współną krwi - ona po matce(1/2), a ja
po babce (1/4) i na przyszłość wypraszam sobie Panskie odwoływanie
się
do parchacizmu jako elementu wspólnego. Jezeli ktoś z was czuje się
zaatakowany przeze mnie to na pewno nie przez pochodzenie, które jest
tylko wyróżnikiem działań antypolskich pewnej grupy masońskich
mafiozów, a więc daleko nie wszystkich Chazarów zamieszkujących w
Polsce.

Wystarczyłoby, aby Moise_Chazarzy porzucili pewne mity nie mające
umocowania w nauce, a zaimplemetowane w całkowicie niereligijnych
talmudach - Tora jest już znana i talmudy nie są potrzebne - szkodzą
samym żydom najbardziej. Inne wyjście - niech który napisze nowy i
nowoczesny talmud bez odniesień do starych.

2. Data: 2008-04-06 12:15:26

Temat: Re: W ODPOWIEDZI PARCHOM - JESTEM ZYDEM
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...
Na SCP było DO ZALKA, KTÓRY INTENSYWNIE SZUKA POBRATYMCÓW

Po przemysleniu, wydaje mi się że jednak nie mam co ukrywac swojego zydowskiego
pochodzenia. To ze jestem obrzezany, to każdy wie. Ściąłem sobie pejsy, ale jak
patrzę na swoje zdjęcie z profilu, to musiałbym zrobić sobie jeszcze operację
plastyczną na nosie. Za duże koszty. Wszystko co pisałem o kuchni to bujda, bo ja jem
tylko koszerne rzeczy, nie tknięte reka kobiety (dlatego pogoniłEm Sylię).

OŚWIADCZAM ŻE KOŃCZĘ PISAĆ NA KUCHNI!!!!

3. Data: 2008-04-06 14:44:07

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:27b77cae-4d64-47b3-bd0a-1ccb5734b872@
> [...]
>
> OŚWIADCZAM ŻE KOŃCZĘ PISAĆ NA KUCHNI!!!!
> OŚWIADCZAM ŻE KOŃCZĘ PISAĆ NA KUCHNI!!!!
> OŚWIADCZAM ŻE KOŃCZĘ PISAĆ NA KUCHNI!!!!

hH..he, pajacowate i prymitywmne trolle.

4. Data: 2008-04-06 14:46:21

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> OŚWIADCZAM ŻE KOŃCZĘ PISAĆ NA KUCHNI!!!!
> OŚWIADCZAM ŻE KOŃCZĘ PISAĆ NA KUCHNI!!!!
> OŚWIADCZAM ŻE KOŃCZĘ PISAĆ NA KUCHNI!!!!

Nigdy nie pisałem na kuchni.

5. Data: 2008-04-06 16:07:38

Temat: Re: W ODPOWIEDZI PARCHOM
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> nie umiesz się nawet ładnie podszyć ty cioto do obciągania ojcowskiej
> parówki

zauważ - obrzezany pejsiarzu - że wcale mi na tym nie zależy
za głupi jesteś, aby załapać o co w tym wszystkim tak naprawdę chodzi

Lumenflon - używał ktoś tych naczyń?
krem budyniowy - jak?
ser z pod napletka
OBIAD