W ZASADZIE...

21. Data: 2009-11-06 12:30:01

Temat: Re: W ZASADZIE...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jilett" napisał:

> Nie wtrącaj się pokrako zyciowa...masz jeszcze trochę honoru by
> mi nie odpowiadać skoro cie splonkowałam? he

Skoro mnie splonkowałaś, to jakim cudem widzisz moje posty? Naprawdę
jesteś klonem Ikselki - tyle, że Twoje definicja tolerancji obejmuje o
dziwo osoby o innym kolorze skóry i innej narodowości (ale ciekawe, co z
Żydami) :)))

> no mam nadzieje że się wreszcie odwalisz

Jak nie spróbujesz, to się nie dowiesz :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

22. Data: 2009-11-06 12:55:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jilett" napisał:

> odpowiadać skoro cie splonkowałam? he

Aha, możesz mi z łaski swojej podać MsgID? Nie chce mi się przeglądać
2959 nieprzeczytanych postów teraz - mam ciekawsze zajęcia.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

23. Data: 2009-11-06 12:56:58

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" napisał:

> Hm. Ogólnie to ma rozwiązane wszystko po za dzieckiem(?) z Sylą.

Nie chodziło mi o Ciebie, tylko o rzigającą (słowami) Żiletkę.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

24. Data: 2009-11-06 14:02:31

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Nie, uważam, że ktoś kto ma nierozwiązany problem z własną przeszłością,
> nie powinien się rzucać prostować innym życie.

Mojego banana nie da się już prostować... :-))))))

25. Data: 2009-11-06 15:17:53

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Mojego banana nie da się już prostować... :-))))))

No mniej więcej o to mi chodziło :)))

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

26. Data: 2009-11-06 15:48:50

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> No mniej więcej o to mi chodziło :)))

Hm, jakaś Ty wesolutka... Jak zwykle podpucha, jeszcze korzystam z
narządzia... :-))))))))

27. Data: 2009-11-06 16:14:12

Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

28. Data: 2009-11-06 16:45:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jilett" <k...@p...onet.pl> wrote in message
.googlegroups.com...

Hm...

29. Data: 2009-11-06 18:18:06

Od: "Red Art" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>I co na to Maruda???
> Jak Cię szanować? Żyjesz z jedną kobietą, która zapewnia Ci dach nad
> głową, "wikt i opierunek", jęczysz za drugą i jeszcze jakieś rozważania
> teoretyczne.....

?? To tak to wygląda ?

No to masakra zdziebko ...

30. Data: 2009-11-06 18:34:29