W kwestii męskiego ciała i talentu...

21. Data: 2013-12-05 12:32:10

Temat: Re: W kwestii męskiego ciała i talentu...
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-04 23:56, Fragile pisze:

> [...]
> tego mężczyzny. Uwagę zwracamy na pasję, ciężką pracę i jej efekty.
> Może dla Ciebie facet to kawał mięcha, nie wiem, nie wnikam. Jednak prędzej
> odzywają się w Tobie jakieś kompleksy, nie pierwszy bowiem raz w podobny
> sposób reagujesz :)
>
> Co do powyższego filmiku, to w jego boheterze dostrzegam przede wszystkim
> mężczyznę z pasją, mężczyznę dążącego do wyznaczonych celów, i stopniowo
> osiągającego te cele ciężką pracą i konsekwencją, mężczyznę świadomego mocy
> swego umysłu oraz możliwości swego ciała. Bo wiesz, Trybun, mięcho bez

E tam, prawdziwy chłop nie miesza piwa z chipsami... ;-)
Jest to opinia na podstawie Twojego dialogu z Ewą. Zachwycałyście się
nie jego intelektem czy czymś innym a wytrenowanymi mięśniami.

22. Data: 2013-12-05 12:33:06

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-04 18:11, Ikselka pisze:

> O, to własnie przed chwilą napisałam - zwykły mięśniak.

... Z niezbyt inteligentnym (a nawet wręcz tępym) wyrazem twarzy... ;-)

23. Data: 2013-12-05 15:04:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-05 12:31, Trybun pisze:

> Jak na razie to widać że tylko na Ikselce nie zrobił wrażenia, ona w
> facecie ceni wyżej (i słusznie) inne walory niż bicepsy.

Racja! Bo on w tym filmie jeszcze wszystkiego nie pokazał. :-D

Ewa

24. Data: 2013-12-05 15:04:53

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Dec 2013 12:32:10 +0100, Trybun napisał(a):

> E tam, prawdziwy chłop nie miesza piwa z chipsami... ;-)

Prawdziwy nie pije piwa i nie je chipsów :) Ale nie o moim Mężu tu
rozmawiamy :)

> Jest to opinia na podstawie Twojego dialogu z Ewą. Zachwycałyście się
> nie jego intelektem czy czymś innym a wytrenowanymi mięśniami.

Moje paluszki nie wystukały ani pół słowa o mięśniach, kłamczuszku :)
Ani o zachwycie nad nimi. Coś Cię ewidentnie zaślepia ;)
Po raz kolejny więc: " w boheterze z filmiku dostrzegam przede wszystkim
[...]
Męskimi mięśniami/ciałem zachwycała się tutaj zazwyczaj Ikselka,
wielokrotnie dając za wzór np. greckie posągi. O ile mnie pamięć nie myli,
też miałeś coś przeciw Jej zachwytom ;) Chyba że Cię z kimś pomyliłam, ale
nie sądzę :) W wątku "Trzecia noga?" też się dziwnie, i zupełnie
niepotrzebnie 'irytowałeś'... ;) U mężczyzny najważniejszy jest mózg i
serce, Trybunie, nie powinieneś więc mieć powodów do 'irytacji' :)

M.

25. Data: 2013-12-05 15:05:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-05 12:33, Trybun pisze:

> ... Z niezbyt inteligentnym (a nawet wręcz tępym) wyrazem twarzy... ;-)

Tak się właśnie wyraża mięskie serce. ;)

Ewa

26. Data: 2013-12-05 15:06:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-05 12:32, Trybun pisze:

> E tam, prawdziwy chłop nie miesza piwa z chipsami... ;-)
> Jest to opinia na podstawie Twojego dialogu z Ewą. Zachwycałyście się
> nie jego intelektem czy czymś innym a wytrenowanymi mięśniami.

A Ty sądzisz, że bez intelektu takie wytrenowanie jest w ogóle możliwe?
Spróbuj zatem. :-D

Ewa

27. Data: 2013-12-05 15:06:22

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Dec 2013 15:04:06 +0100, FEniks napisał(a):

> Racja! Bo on w tym filmie jeszcze wszystkiego nie pokazał. :-D

10/10

M.

28. Data: 2013-12-05 15:06:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-05 15:05, FEniks pisze:

> Tak się właśnie wyraża mięskie serce. ;)

Czyli Twoje - rzecz jasna - w tej powyższej krytyce.

Ewa

29. Data: 2013-12-05 15:39:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-05 15:04, Fragile pisze:

> Moje paluszki nie wystukały ani pół słowa o mięśniach, kłamczuszku :)

Bo to głodnemu chleb na myśli. A nawet mięcho.

Ewa

30. Data: 2013-12-05 15:48:57

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-05 12:33, Trybun pisze:

> ... Z niezbyt inteligentnym (a nawet wręcz tępym) wyrazem twarzy... ;-)

Raczej ze skupionym na ćwiczeniach, inteligencji bym tu nie mieszała,
nic o niej nie wiemy. Ale ty najwidoczniej domniemasz. Ciekawe, dlaczego ;)

Dla twojej informacji, bywają na tym najlepszym ze światów mężczyźni
pięknie zbudowani, hojnie wyposażeni tak w intelekt, jak i w męskie
przymioty, to nie koliduje. Tak abstraahując od tego pana.

Gorący towar :-)))
Szok! Wpiszcje anagram "illuminati" + com
Aga! - TVN, Mam Talent, godz. 20:00
Środa prosi papieża o interwencje. Jezus był pierwszym rzecznikiem gender.
Z polski znika filozofia