Re: W kwestii sera.

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: W kwestii sera.
Date: Sat, 20 May 2017 05:58:30 -0500

"stefan" <s...@w...pl> wrote in message
news:ofnanh$4qt$1@node1.news.atman.pl...
> Swego czasu gdzieś przed Kolonią w przydrożnym markecie kupiłem pudełko
> limburgera, trochę zjadłem, resztę miał spożyć kolega. Nie wiem dlaczego,
> ale wrzucił pudełko do bagażnika i pojechaliśmy sobie na południe.

Nie wiesz dlaczego?? :-) Ten ser niemożebnie capi.. :-)))
Dobrze wiesz dlaczego wyrzucił do bagażnika !!! :-))

> Po trzech dniach coś zaczęło woniać. Klima się zepsuła - wniosek oczywisty
> i do warsztatu gdzieś koło Lloret di Mare. Pojechaliśmy do hotelu, w
> czasie kolacji podchodzi do nas dwóch smutnych, pokazują blachy i proszą
> ze sobą. W warsztacie Seniore Mechanico zarzygany,

:-)))

> gliniarze mają do nas pretensje o jakiegoś denato, ale nas nic to,
> otwieram bagażnik a pod dywanikiem plama z roztopionego dojrzałością
> mojego limburgera.
> Pół nocy osobiście myłem samochód :( Ale nie rzygałem :) Nieprzewidziane
> dwa dodatkowe noclegi bo tapicerka musiała wyschnąć i wywietrzeć.

Słaby ten serek mieliście, pewnie jeszcze niedojrzały, skoro dopiero
po trzech dniach zaczęło wonieć... Ten mój z Wisconsin to nawet
włożony do lodówki śmierdział w pokoju hotelowym - każde
otwarcie drzwi do lodówki doładowywało pokój kolejną porcją
zapachu starych, zapoconych skarpetek :-)

> Dostawa jest raz w tygodniu, właśnie w piątek :)

Piątek, dzień jak każdy inny. Nie widzę problemu :-)