W moim oku cos plywa

1. Data: 2006-03-10 16:40:07

Temat: W moim oku cos plywa
Od: Mister Print <c...@m...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zastanawiam sie czy powinienem sie tym przejac czy nie, chociaz
zauwazulem to 10lat temu to nie przeszkadzalo bo szybkim ruchem w prawo
i lewo potrafilem sprawic ze bezwladnie podryfowalo z pola mojego
widzenia. Teraz w drugim oku pojawilo sie cos czego nie moge "przesunac".

To plywajace wyglada jak gronkowiec pod mikroskopem (widac nawet jakby
blone komorkowa dookola poszczegolnych komorek), a nieruchoma plama w
drugim oku po prostu jak plama o niewyraznych brzegach przy czym sporo
wieksza.

Co ja choduje w oczach??

2. Data: 2006-03-10 16:45:39

Temat: Re: W moim oku cos plywa
Od: RobertSA <n...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Mar 2006 17:40:07 +0100, Mister Print <c...@m...co.uk>
wrote:

> [...]
> blone komorkowa dookola poszczegolnych komorek), a nieruchoma plama w
> drugim oku po prostu jak plama o niewyraznych brzegach przy czym sporo

Istotnie pływa - they are floaters. Vitreous floaters.
Po polsku męty (w szklistce).
Generalnie nic groznego, chyba ze nagle pojawienie sie duzej ilosci.

Wyrazy uznania za dokladny opis, nie pozostawiajacy watpliwosci co do
identyfikacji zjawiska.

--
Robert

3. Data: 2006-03-10 19:38:00

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyrazy uznania za dokladny opis, nie pozostawiajacy watpliwosci co do
> identyfikacji zjawiska.

tez to mam a wzrok jak, na razie - odpukac, na 5

4. Data: 2006-03-10 22:43:57

Od: RaFiB <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

RobertSA napisał(a):

> [...]
> Generalnie nic groznego, chyba ze nagle pojawienie sie duzej ilosci.
>
> Wyrazy uznania za dokladny opis, nie pozostawiajacy watpliwosci co do

Męty ciała szklistego.

zapraszam na forum dotyczące tego tematu

http://swiatmetow.phorum.pl/

oraz

http://forum.sybase.com.pl/read.php?f=1&i=695&t=634&
v=f