W samo południe

11. Data: 2006-03-12 18:39:33

Temat: Re: W samo południe
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dv1iha$p68$1@inews.gazeta.pl leo
<y...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> krety podobno nie śpią w zimę (ciekawe co robią tle czasu swoją
> drogą...)

Hejka. Pewnie prowadzą bujne życie towarzyskie. ;-)
Jak napisałem kilka wątków niżej badania wykazały, że krety są
najbardziej aktywne w lecie oraz w grudniu i lutym. :-)
Pozdrawiam rozrywkowo Ja...cki

12. Data: 2006-03-12 19:59:59

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:uDWQf.24852$9I5.10888@tornado.ohiordc.rr.com...

> A którego roku? :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michał

W roku sikorki. Oczywiscie.
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

13. Data: 2006-03-12 20:03:19

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " leo" <y...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> krety podobno nie śpią w zimę (ciekawe co robią tle czasu swoją
drogą...) więc
> obawiam się że oznacza to tylko kolejny kopiec na trawniku do
kolekcji :/
> pozdrawiam
> leo

To był pierwszy tegoroczny kopiec.
Po godzinie były już dwa kopczyki i na dzisiaj
dał sobie spokoj. Jutro beda nastepne.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

14. Data: 2006-03-12 20:41:33

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skryba napisał:
> Stojąc na balkonie dostrzegłem pierwszy
> kreci kopczyk (w trakcie budowy).
> Krecik zbudował go w szalonym tempie.
> Czy to oznacza, że wiosna tuż, tuż?

Sroka dzisiaj leciała z długim patykiem na gniazdo.
Będzie wiosna czy tylko jaja ?

Pozdrawiam, Barbara

15. Data: 2006-03-12 20:56:21

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> Sroka dzisiaj leciała z długim patykiem na gniazdo.
> Będzie wiosna czy tylko jaja ?
>
> Pozdrawiam, Barbara

Hmmm. Może jajecznica wisenna ze szczypiorkiem?
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

16. Data: 2006-03-12 21:38:22

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dv20pa$18q$1@inews.gazeta.pl Barbara Miącz
<s...@i...te.ria.pl> napisał(a):

> Sroka dzisiaj leciała z długim patykiem na gniazdo.
> Będzie wiosna czy tylko jaja ?

Hejka. A ja się dzisiaj zastanawiałem na działeczce - kiedy może
stopnieć śnieg? Leży prawie pół metra zmrożonego śniegu, w nocy mróz,
temperatur dodatnich w dzień nie widać i tylko słoneczko troszeczkę rozpusza
ale to nic w porównaniu z tą pierzyną śniegową. :-(
Pozdrawiam białowidząco Ja...cki

17. Data: 2006-03-12 21:55:18

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> [...]
> temperatur dodatnich w dzień nie widać i tylko słoneczko troszeczkę rozpusza
> ale to nic w porównaniu z tą pierzyną śniegową. :-(

Nie tylko zima potrafi zaskoczyć. Wiosna też.
Któregoś dnia powieje z innej strony i przygrzeje :-)

Pozdrawiam, Barbara

18. Data: 2006-03-13 21:23:54

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> temperatur dodatnich w dzień nie widać i tylko słoneczko troszeczkę
rozpusza
> ale to nic w porównaniu z tą pierzyną śniegową. :-(
> Pozdrawiam białowidząco Ja...cki

Mnie to też nie daje spokoju, dlatego śnieg sukcesywnie wywożę taczkami
do lasu lub do rowu melioracyjnego :-)
Mam rozgrzewkę przed ogólnym kierowaniem taczkami z załadunkiem ;-)

Serdecznie Miłka

19. Data: 2006-03-13 22:12:43

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> rozpusza

> Mnie to też nie daje spokoju, dlatego śnieg sukcesywnie wywożę taczkami
> do lasu lub do rowu melioracyjnego :-)
> Mam rozgrzewkę przed ogólnym kierowaniem taczkami z załadunkiem ;-)

Ma dosypać! Możesz mieć taki za....../wstaw, co chcesz/..., że nie
będziesz miała czasu taczki załadować :-(

Pozdrawiam czarnowidząco, Barbara

Coś na zimową niedzielę
Tabaza - problem
Żółta Gloriosa ?