W-wa i okolice a drzewka owocowe

1. Data: 2003-10-23 09:10:20

Temat: W-wa i okolice a drzewka owocowe
Od: "Monika" <m...@k...ciach.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam sympatyczną grupę!

Czy ktoś z szanownych grupowiczów może polecić miejsce gdzie można zakupić
drzewka owocowe z etykietką gatunkową? Tam gdzie byłam (ale tylko w 3
miejscach - może za mało) są wielce mówiące opisy jak np. 'grusza' albo
'brzoskwinia', ale jakaś wybredna jestem czy co wolę żeby przemówiły więcej.
(Uczciwie mówiąc była też 'węgierka' ale tej nie chcę)
A czas nagli...

pozdrawiam
m.st.

2. Data: 2003-10-23 10:17:12

Temat: Re: W-wa i okolice a drzewka owocowe
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:
> Witam sympatyczną grupę!
>
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów może polecić miejsce gdzie można zakupić
> [...]

Ja kupuję w Alei Krakowskiej. Nie pamiętam dokładnie numeru. Tak na oko
powino to być na skrzyżowaniu Al. Krakowskiej i ul.Boryny. Nr chyba
Krakowska 197/199.
Od centrum jedzie się Grójecką a potem Krakowską. Po lewej mija się
okęcie. Jakiś kilometr dalej po prawej stronie jest duże centrum
ogrodnicze. Nie sposób je przegapić. Zaraz za centrum jest mała uliczka
w prawo (chyba Boryny). A za tą uliczką takie mały punkt sprzedaży
roślin, gdzie sprzedają szkółkarze. Duży sklep i ten mały leżą przy
Krakowskiej po przeciwnych stronach małej uliczki.
Ja najchętniej kupuję w tym małym. Bo atmosfera kameralna i pogadać se
można.
Wszystko ma odpowiednie etykiety. A obsługa miła i kompetenta (co się
bardzo rzadko gdzie indziej zdarza).

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2003-10-23 12:03:48

Od: "Jack" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> można.
> Wszystko ma odpowiednie etykiety. A obsługa miła i kompetenta (co się

Potwierdzam Al. Krakowska 197/199 róg Krakowiaków
poza Wawą sklep Pnosu w Ożarowie

Pozdrawiam
Jack

4. Data: 2003-10-23 15:16:30

Od: "Anna" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jack" <w...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Potwierdzam Al. Krakowska 197/199 róg Krakowiaków
> poza Wawą sklep Pnosu w Ożarowie
>
> Pozdrawiam
> Jack
>
>Jest jeszcze duży sklep ogrodniczy na ul. Puławskiej. Jadąc z centrum w
stronę Piaseczna. Nie pamiętam numeru ulicy, ale szkółka nazywa się "Melon".
Może tam?
Pozdrawiam
ania

5. Data: 2003-10-24 06:59:15

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna <c...@o...pl> napisał(a):
> zakupić

> stronę Piaseczna. Nie pamiętam numeru ulicy, ale szkółka nazywa się "Melon".
> Może tam?

A może aby zbyt długo nie szukać chwycić za telefon i podzwonić np. tu:

02-180 Warszawa
al. Krakowska 197/199
tel. (0-22) 846-27-39
fax (0-22) 846-02-19
Przedsiębiorstwo Nasiennictwa Ogrodniczego i Szkółkarstwa

05-850 Ożarów Mazowiecki
ul. Żeromskiego 3
tel. (0-22) 722-30-75
fax (0-22) 722-32-67
Przedsiębiorstwo Nasiennictwa Ogrodniczego i Szkółkarstwa

96-300 Żyrardów
ul. Mireckiego 31
tel. (0-46) 855-36-46
PNOS Centrum ogrodnicze

i sporo innych.

Znalezione w sieci:
http://www.ogrodnik.pl/zakupy/mazowieckie.asp#sklepy

Pozdrawiam Jerzy

6. Data: 2003-10-24 07:05:11

Od: "Monika" <m...@k...ciach.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim uprzejmie!
Miejsca mi zupełnie nieznane, bo ja od wschodniej strony, ale...
Atak już zaplanowany ;)
Jeszcze raz dziękuję
m.st.

szlag by to trafił!! :-(