W-wa ratunku! gdzie kupię???

1. Data: 2004-06-08 18:50:05

Temat: W-wa ratunku! gdzie kupię???
Od: "Alienora" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koniecznie potrzebuję taśmę do haftowania. Muszę dywan zrobić do domku dla
lalek. Tasma ma nie być bardzo szeroka - potrzebuję szeroką na 6 cm. Białą.
Byłam w dwóch pasmanteriach: na Jana Pawła i w Hali Mirowskiej (dawna
pasmanteria z Kolejowej o ile sie nie mylę? ale się skurczyli jesli chodzi o
asortyment i miejsce:(((() nie mają tasmy:((( tylko kanwę z metra, a nie o to
mi chodzi, bo to ma być długi chodnik na schody, i chcę mieć boki wykończone i
nie babrać się z nimi,
szeroką taśmę kupiłam kiedyś, kiedyś w Cerforze na Bródnie - ale jak tam byłam
ostatnio, to sklep zniknał:((((( a szkoda, bo dużo fajnych rzeczy mieli...
Pomóznie! Jak gdzieś będziecie zakupki robótkowe robić, to spytajcie, czy mają
taką tasmę....
Latam po mieście z Olą w wozku i z Alą siedzącą na budzie wózka, kurcze, kiedy
mi sie uda dotrzeć na jakieś spotkanie....
Ale sie stęskniłam za Wami!
Zosia - Alienora

1. Data: 2004-06-08 19:02:02

Temat: Re: W-wa ratunku! gdzie kupię???
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kiedy
> mi sie uda dotrzeć na jakieś spotkanie....

Sproj na Surowieckiego 4 na Ursynowie.Najlepiej w sobote, bo bedzie pokaz
frywolitek i tego dnia wszystkie artykuly hafciarskie beda mialy 15 % rabat.
Pozdrowienia
dorota

1. Data: 2004-06-08 19:06:32

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alienora wrote:

> Koniecznie potrzebuję taśmę do haftowania. Muszę dywan zrobić do domku dla
> lalek.
Na Targowej na 100% :)

> Latam po mieście z Olą w wozku i z Alą siedzącą na budzie wózka, kurcze, kiedy
> mi sie uda dotrzeć na jakieś spotkanie....
> Ale sie stęskniłam za Wami!

My za tobą też :)

Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl/

1. Data: 2004-06-08 19:12:35

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koniecznie potrzebuję taśmę do haftowania. Muszę dywan zrobić do domku dla
> lalek. Tasma ma nie być bardzo szeroka - potrzebuję szeroką na 6 cm. Białą.

Widziałam takie taśmy w pasmanterii "Pasja" w Blue City (na parterze przy
wejściu do sklepu "Piotr i Paweł", z prawej strony) ale przyznam, że
zapamiętałam, że mieli szare, bo te mi się spodobały.... ale białe chyba
też... może tam zadzwoń?

pozdrowienia
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-06-09 06:24:18

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pasmanteria Bocian , Galeria Mokotów. Możesz zadzwonić i dowiedzieć się
dokładnie 541 36 12. Pozdrawiam Ola

1. Data: 2004-06-09 15:27:15

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wejściu do sklepu "Piotr i Paweł", z prawej strony) ale przyznam, że
> zapamiętałam, że mieli szare, bo te mi się spodobały.... ale białe chyba

z tego co pamiętam mieli 5 rodzajów taśm - dwie szerokosci białej, szare i
chyba czerwoną.... ale ceny to nie pamiętam....

pozdr
annaweronika (tez Poznań)

1. Data: 2004-06-09 15:45:46

Od: n...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wejściu do sklepu "Piotr i Paweł", z prawej strony) ale przyznam, że
> zapamiętałam, że mieli szare, bo te mi się spodobały.... ale białe chyba

mają białą z różowymi kwiatkami na brzegu.pozdrawiam idka

[xxx] ile nitek?
xxx czy ktoś to robił??
akt
prośba zrospaczonej