Re: W zwi±zku z nud±...

51. Data: 2010-12-08 19:51:42

Temat: Re: W zwi±zku z nud±...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 16:22, Fragile pisze:

> Koniaczek :)

Whisky. Gin. Koniaczek mi szkodzi. Czysta wódka we wściekłych psach i
niektórych słodkich drinkach też jest akceptowalna.
Wino i piwo takoż. Wszystko w sumie w ilościach gramowych na rok :)

> Za słodkimi trunkami nie przepadam.

Ja też Baileys i ajerkoniak. Pomarańczowym i kawowym również nie
pogardzę :)

--
Pozdrawiam - Aicha

52. Data: 2010-12-08 19:58:18

Temat: Re: W zwi&#177;zku z nud&#177;...
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-08 16:22, Qrczak pisze:

> Jeśli już zamawiamy, to ja poproszę "myszówkę", koniecznie single,
> najlepiej Islay.

A... jeśli tak, to krupnik. Albo jakiś miodek.

--
Pozdrawiam - Aicha (wyziębła cuś dziś)

53. Data: 2010-12-08 23:23:27

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> [...]
> Wino i piwo takoż. Wszystko w sumie w ilościach gramowych na rok :)

> Ja też Baileys i ajerkoniak. Pomarańczowym i kawowym również nie pogardzę

Naleweczka z derenia albo pigwowca?

Badania On-Line: Relacje w związkach emocjonalnych
MOIM KOCHANKOM
W związku z nudą...
InovaBrasil
AICHY