Re: WC kompakt - za wysoki odpływ

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: WC kompakt - za wysoki odpływ
Date: Wed, 16 Apr 2008 17:04:45 +0200

Dnia Wed, 16 Apr 2008 14:45:22 +0200, Ikselka napisał(a):

> Widziałam takie rozwiązanie u znajomych, że sedes był ustawiony na
> postumencie wyłożonym płytkami, tymi samymi, co podłoga. Postument o
> wysokości ok. 10 cm - aby nie spadało się zbyt nisko w razie czego ;-)
> Wyglądało to, jakby był tronem, ale w sumie nieźle - taki element
> architektoniczny, urozmaicenie jednolitego poziomu podłogi. Można nawet
> większy fragment podłogi przy sedesie podnieść w stosunku do reszty.

...oczywiście postument był na tyle duży, że nie sprawiał wrażenia schodka
i było na nim dość miejsca, aby bezpiecznie poruszać sie w rejonie...
zainteresowania :-)
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl. podany także w nagłówku.
Poprzednie konto:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=PIfN
VwwAAAAwUmME_ZnIx2RRguwxvqjt