WĘGIERSKA słuszna racja!

11. Data: 2022-04-23 09:55:32

Temat: Re: WĘGIERSKA słuszna racja!
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są teraz z nami w pokoju?

Jak to z nami? W moim pokoju ciebie nie ma.
A takich jak xlka nie wpuściłbym nawet za ogrodzenie.

Pozdrawiam
Piotr

12. Data: 2022-04-23 11:05:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

> Są teraz z nami w pokoju?

Kłębią się wciąż w jego chorej resztce mózgownicy.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

13. Data: 2022-05-01 20:45:35

Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Jak to z nami? W moim pokoju ciebie nie ma.

A z tobą? Czają się na każdym kroku, towarzysząc ci każdego dnia?

--
Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
rzedzie:

14. Data: 2022-05-01 22:24:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

> A z tobą? Czają się na każdym kroku, towarzysząc ci każdego dnia?

Był już taki jeden z demonami w czubie, ktoremu jak dobrze słonko dogrzało,
to rzucał się z włócznią na każdy przydrożny wiatrak. I miał równie
przygłupiego giermka jak ten tutaj, tylko że giermek był płci męskiej; lecz
temu tutaj to i baba się nadała, bo lewaczki na tzw. ,,równouprawnienie"
okropnie są łase i giermkują nawet głupszemu od siebie, byle tylko
przysłużyć się sprawie i ganiać jego wiatraki.
?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

15. Data: 2022-05-01 22:32:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> okropnie są łase i giermkują nawet głupszemu od siebie, byle tylko
> przysłużyć się sprawie i ganiać jego wiatraki

...upsss - ,,faszystów, rasistów, homofobów, fanatyków religijnych i ludzi
kompletnie pozbawionych empatii. I płatnych i
darmowych fiutinowskich trolli też".
> ?

J.w.
?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

16. Data: 2022-05-02 10:27:16

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z tobą? Czają się na każdym kroku, towarzysząc ci każdego dnia?

A co z tobą? Mam nadzieję, że w twoim też ich nie ma.

Bardziej interesujące jest to, dlaczego nie pytasz ikselki, czy lewactwo
nie czai się u niej na każdym kroku. I Tusk. Nie zapomnij zapytać o
Tuska. I Niemcy. O Niemcach też nie zapomnij. I geje. Nie zapomnij
zapytać się, czy towarzyszą jej każdego dnia.
O ciemnoskórych imigrantów pytać nie musisz, bo to wiadomo.

Powinienem zapytać o twój pokój?

Pozdrawiam
Piotr

17. Data: 2022-05-02 10:46:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> [...]
> zapytać się, czy towarzyszą jej każdego dnia.
> O ciemnoskórych imigrantów pytać nie musisz, bo to wiadomo.

Powinieneś DRUKOWAĆ. Jest tego tyle, że możesz nie zdążyć, tuskopiesku.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

18. Data: 2022-05-02 10:59:39

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2022 o 10:46, XL pisze:

> Powinieneś DRUKOWAĆ. Jest tego tyle, że możesz nie zdążyć, tuskopiesku.

Nie martw się, zdążę.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj.

19. Data: 2022-05-02 11:50:55

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> Nie martw się, zdążę.

Miło.

> ??? ????? fiutinowska onuco.

Przestałeś się pilnować - zaczynasz nadawać w języku swego pana. Dawaj
teraz coś po niemiecku.

> I nie wracaj.

Platoniczne wynurzenia biedaka z chorobą dwubiegunową są rozczulające -
oprócz chorych psychicznie dorosłych jeszcze tylko dzieci tak potrafią,
choć nawet one już coraz rzadziej ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

20. Data: 2022-05-02 13:43:19

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.05.2022 o 11:50, XL pisze:

> Miło.

> Przestałeś się pilnować - zaczynasz nadawać w języku swego pana.

Zrobiłem ukłon w twoją stronę.
Specjalnie dla ciebie wyguglałem jak to się pisze.

> Dawaj
> teraz coś po niemiecku.

Przecież się brzydzisz.

> Platoniczne wynurzenia biedaka z chorobą dwubiegunową są rozczulające -
> oprócz chorych psychicznie dorosłych jeszcze tylko dzieci tak potrafią,
> choć nawet one już coraz rzadziej ?

Groźby wysyłasz tylko lewakom, czy również biednym chorym lewakom i
dzieciom?
Bo skoro uważasz, że jestem chory... albo dzieckiem...

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj.

Brakło czipsów :(
we in waterworld dry land