Re: WIEDZA a "wiedza"

From: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.fizyka,pl.sci.matematyka,pl.sci.psychologia
Subject: Re: WIEDZA a "wiedza"
Date: Thu, 20 Jan 2005 13:40:09 +0100

" Strus',o>"
> "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> [1] Moim zdaniem to pewnik
>
> [2] Zgoda, to jest pewnik.
>
> Pozdrawiam
> Struś,o>
>
> (* ^.^
> ^v^ ^v^
> --
> Dzień = noc ?

Nie może być pewnikiem sprzeczne z rzeczywistością "założenie-fikcja"
Jeśli istnieje taki PUNKT we wnętrzu Ziemi w którym nie występuje
grawitacja bowiem wszelkie siły oddziaływujące w tym fragmencie
przestrzeni są symetryczne (znoszą się) to "założenie-fikcja"
że taki PUNKT nie istnieje przeczy empirii - wszak PION wyznacza
azymut tego punktu. Środek ciężkości Ziemi JEST i jest to PUNKT.
REdaktor Edward Robak
PS. cieszę się, że zrozumiałeś czym jest własne JA. :-)