WITAJCIE!

11. Data: 2007-03-17 23:15:06

Temat: Re: WITAJCIE!
Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:ethq2v$m4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jest :-)
> Ale od dziś sama Ci będę odpwiadała, bo mam ciśnienie za
> niskie :-))))))))))))))))))))))))

Wszak kierujesz te posty do mnie i kierujesz. Czuję się wręcz
zobowiązana do nilekceważenia ich, bo jeszcze sobie co zrobisz...

12. Data: 2007-03-17 23:52:44

Od: "asiczka" <a...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>A miałam Ci nie odpowiadać :-)))))))))))))
To bylo do przewidzenia...lubisz rzucac slowa na wiatr,a ze swojego jezyka
robic......juz wiesz co.

13. Data: 2007-03-17 23:54:36

Od: "asiczka" <a...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> bo jeszcze sobie co zrobisz...
bujna ta twoja wyobraźnia,tyle ze w zlym kierunku

14. Data: 2007-03-18 00:09:40

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 18, 12:52 am, "asiczka" <a...@n...nospam> wrote:
> [...]
googlegroups.com...>A miałam Ci nie odpowiadać :-)))))))))))))

> To bylo do przewidzenia...lubisz rzucac slowa na wiatr,a ze swojego jezyka

Z języka ?
Palce , i owszem, mam ogólnie bardzo sprawne ;-)
Ale żeby językiem?
Ty tak robisz? Cholercia, a jk Ty te wielokropki......

15. Data: 2007-03-18 00:10:14

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:1174173306.841349.283480@n59g2000hsh.
googlegroups.com...> bo jeszcze sobie co zrobisz...

> bujna ta twoja wyobraźnia,tyle ze w zlym kierunku
> czesto pisze,bo lubie sie posmiac i poznac jak tępi moga byc ludzie :-)

I pokazać :-))))))))))))))))))))))))))))

16. Data: 2007-03-18 04:17:27

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"asiczka" <a...@n...nospam> wrote in message

> [...]
ps.com...

> Zauwazylam ze od jakiegos czasu odpisujesz na moje posty skierowane do
> niej...nie rob tego,nie jestes jej ani adwokatem ani rzecznikiem prasowym
> [chyba].

Przyjąłem ją do swojej rodziny - jako młodszą siostrę - więcej słów nie
trzeba.

17. Data: 2007-03-18 10:37:07

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 18, 5:17 am, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
oups.com...

> poruszala

> Przyjąłem ją do swojej rodziny - jako młodszą siostrę - więcej słów nie

Dzięki, zawsze marzyłam o strszym bracie, który mnie będzie bronił ;-)

18. Data: 2007-03-18 12:02:05

Od: "asiczka" <a...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
.com...
On Mar 18, 12:54 am, "asiczka" <a...@n...nospam> wrote:
> Użytkownik <m...@y...com> napisał w
> wiadomościnews:1174173306.841349.283480@n59g2000hsh.
googlegroups.com...>
> bo jeszcze sobie co zrobisz...
>
> bujna ta twoja wyobraźnia,tyle ze w zlym kierunku
> czesto pisze,bo lubie sie posmiac i poznac jak tępi moga byc ludzie :-)

I pokazać :-))))))))))))))))))))))))))))
================

Pokazać to tylko ty potrafisz i dzieki temu [tfu!]wiem jak tępe mogą być
polskie baby."Zaslynelas" tu ze swojej najgorszej strony [zakładając ze w
ogole masz jakąś lepszą w co wątpie]

19. Data: 2007-03-18 12:28:42

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Mar 18, 1:02 pm, "asiczka" <a...@n...nospam> wrote:
> Użytkownik <m...@y...com> napisał w
wiadomościnews:1174176614.568077.93180@e1g2000hsg.go
oglegroups.com...

> [...]
> polskie baby."Zaslynelas" tu ze swojej najgorszej strony [zakładając ze w

Inteligencja to mało! Mam jdną taką stronę, której Ci nigdy nie
pokażę, ale ona naprawdę jest najlepsza ;-)
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

20. Data: 2007-03-18 12:43:39

Od: "Spika T." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@y...com> napisał w wiadomości
s.com...

Inteligencja to mało! Mam jdną taką stronę, której Ci nigdy nie
pokażę, ale ona naprawdę jest najlepsza ;-)
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

kobito, podstarzałe dziecko neostrady, tu jest publiczna tematyczna grupa
dyskusyjna, a nie twój blog i tu nikogo nie obchodzi twoja "jdna" strona,
ani inne pozostałe.
i jeszcze te kretyńskie smilejki...
st..

Znowu włamania.