WITAM

1. Data: 2000-10-31 19:21:34

Temat: WITAM
Od: "michał" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich !!

jestem na tej liscie zupelnie swiezy i mam nadzieje ze odwiedzam ja nie po
raz ostatni !!!

mieszkam i studiuje psychologie w gdansku,

tymczasem,

MICH

1. Data: 2000-11-01 09:16:52

Temat: Re: WITAM
Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mieszkam i studiuje psychologie w gdansku,
witaj...
Przyda sie ktos taki jak Ty na tej grupie
pa

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-02 14:31:29

Od: "E-Milka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witaj...
> Przyda sie ktos taki jak Ty na tej grupie
> pa
> spider

ciekawe jak długo wytrzymasz
Wszystkiego dobrego
E-Milka

1. Data: 2000-11-02 17:05:56

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ciekawe jak długo wytrzymasz

Przyszly psycholog musi byc odporny na rozne zachowania psychologiczne, to
dla niego moze byc niezly sprawdzian z opanowania, cierpliwosci i wielu
innych cech, ktore mu sie przydadza w przyszlosci :) Powinien wytrzymac
dluuuugo....

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-03 12:58:08

Od: "michał" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale kochani ja jestem na specjalizacji Organizacji i Zarządzania Kadrami,
więc mogę być impulsywny do woli !!!

Nie ten "psycholog"

pozdrawiam,

Mich
Użytkownik spider <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2000-11-03 14:59:08

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ten "psycholog"
hahahahahaha :)))))))))))))))

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-03 19:41:08

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla niego moze byc niezly sprawdzian z opanowania, cierpliwosci i wielu
> innych cech, ktore mu sie przydadza w przyszlosci :) Powinien wytrzymac

Ja tam czytam tę grupę z roczek i jakoś wytrzymuję :-) to wcale nie trudne,
zwłaszcza, że często jest nawet coś ciekawego do przeczytania ;-)

--

-=Pozdrowionka=-

Wilczek, I rok psyche UAM
w...@i...com
UIN: 4017758

1. Data: 2000-11-03 22:42:51

Od: "michał" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Wilku !!

A widziałeś zaproszenie na koferencje psychologiczna pare postów wyżej ?

czy może chciałbyś przyjechać albo choć rozreklamować ją na uczelni ?

podaj mi swój adres na priva to ci wyślę plakaty !!

pozdrovka,

Mich
Użytkownik Wilczek <w...@i...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tv4bp$a1o$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-11-06 11:29:17

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

michał wrote in message <8tn6c8$mhu$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>raz ostatni !!!
>
>mieszkam i studiuje psychologie w gdansku,

Witaj :-)

Wiedz, ze bywa tu roznie.

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl
m...@w...pl

1. Data: 2000-11-06 21:56:55

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> A widziałeś zaproszenie na koferencje psychologiczna pare postów wyżej ?
>
> czy może chciałbyś przyjechać albo choć rozreklamować ją na uczelni ?

zrobilem dla ciebie duzo :-)) - wydrukowalem to zaproszenie, porgrubilem
co nieco i puscilem na wykladzie...

> podaj mi swój adres na priva to ci wyślę plakaty !!

nie, nie dziekuje :-)

--

-=Pozdrowionka=-

Wilczek