WROCŁAW

1. Data: 2003-08-08 13:33:04

Temat: WROCŁAW
Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczynki, Przyjeżdża z Niemiec Ania B. inaczej "Ciotka paszczaka".
Z tej okazji organizujemy spotkanie, czy odpowiada Wam sobota 23 sierpnia
godzina 15.30 w Tutti Frutti? Może wolicie w tygodniu. Byle niezbyt późno,
bo Ania potem ma dość daleko do Mamy i wolałaby wracac póki jasno. Bardzo
proszę, deklarujcie się.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-08-08 14:02:01

Temat: Re: WROCŁAW
Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira Z. \(Wrocław\) <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> bo Ania potem ma dość daleko do Mamy i wolałaby wracac póki jasno. Bardzo

Serdeczne pozdrowienia dla mojej imienniczki:-) Szkoda,że Warszawa tak daleko
od Wrocławia.
Ania Wwa

1. Data: 2003-08-08 14:17:56

Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira Z. (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczynki, Przyjeżdża z Niemiec Ania B. inaczej "Ciotka paszczaka".
(...)
> Mira Z. (Wrocław)

Hmm, "Ciotka Paszczaka" nigdy się nie przedstawiała jako Ania B.
Pozdrawiam wszyskie Anie i całą resztę :-)

--
Anna B. vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Człowiek nie musi być niezwykle mądry, byle był dobry i dobroć swą

1. Data: 2003-08-08 14:26:19

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeczywiście . Chyba Anna H. Przepraszam.
Skleroza czy co?
Mira Z. (Wrocław)

Ps. Ja na pewno jestem Mira Z.

1. Data: 2003-08-08 14:32:48

Od: " Anmn" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-08-08 14:41:20

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mira Z. \(Wrocław\) <m...@w...pl> napisał(a):

Anna H. !!!

Ania B jest chyba z okolic Zielonej Gory?

Pozdrawiam wszystkie Anie, Anny i nie tylko...takze Miry,Bozeny, Iweczki,
Ele...!! Kto jest jeszcze z Wroclawia?

Okropna Ciotka Paszczaka!!! ;-)))

PS. A skad przyjezdzam to tajemnica, z b. daleka, ale nie z Niemiec...
podpowiem: tu stale tylko wieje i leje...chociaz akurat w tej chwili swieci
slonce, rzecz dziwna...?!

A.

:-))) :-))) :-))) :-))) :-))) :-))) :-))) :-))) :-)))
:-))) :-))) :-))) :-))) :-))) :-)))....

1. Data: 2003-08-08 14:47:24

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

PS. bardzo przepraszam za te pusta wiadomosc, moja coreczka pomagala mi ja
napisac jak widac na zalaczonym obrazku...

A.

1. Data: 2003-08-08 15:45:27

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. A skad przyjezdzam to tajemnica, z b. daleka, ale nie z Niemiec...
> podpowiem: tu stale tylko wieje i leje...chociaz akurat w tej chwili
> [...]

Z Irlandii?
:-)
Iw.

1. Data: 2003-08-09 23:15:12

Od: "Bożena" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PS. bardzo przepraszam za te pusta wiadomosc, moja coreczka pomagala mi ja
> napisac jak widac na zalaczonym obrazku...

Ciotko Paszczakowa!
A nie zaczepisz o święte miasto?
Bożena Cz-wa

1. Data: 2003-08-10 17:58:58