WTC - nie wie, czy Duch to tu pokazywał, ale niezła jazda ...

11. Data: 2008-11-04 23:39:42

Temat: Re: WTC - nie wie, czy Duch to tu pokazywał, ale niezła jazda ...
Od: Marcin <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:
> http://video.google.pl/videoplay?docid=8228313102304
910515

> Pytanie brzmi: gdzie siedzi manipulator ?
Spiskowe teorie mają to do siebie, że są zabarwione paranoją. Z całą
pewnością, komuś o coś chodziło jak projektował ten zamach - tylko po to
roztrząsać w nieskończoność?
Niedługo dojdziemy do wniosku, że winna wszystkiemu była matka pana X,
gdyż wmawiała synowi, że będzie wielki, i tak dalej...

--
Marcin

Szukasz mieszkania do wynajęcia?
Chcesz kupić mieszkanie?
http://lokalo.info

12. Data: 2008-11-05 00:56:20

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Redart; <geq1qt$t27$1@news.onet.pl> :

910515

> Obejrzałem jedynie kawałek - jakoś nie chce mi się dalej brnąć w pomysły
> autorów pt. "rowiejmy wszelkie wątpliwości". Ale do błysku doszedłem -
> to akurat jest dobre wytłumaczalne - dziób uderza w szkło, to tworzy coś
> w rodaju wklęsłego zwierciadła, które odbija światło + odbicie światła
> zwierciadła od dziobu i błusk gotowy.

Mnie ten błysk to akurat rybka. To zawalanie się budynków to są naprawdę
jaja.
Wystarczy pooglądać trochę programów o tym, ile się ludzie muszą
nabiedzić, żeby burzone budynki się tak ładnie składały - trzeba je całe
precyzyjnie faszerować ładunkami wybuchowymi i odpalać w precyzyjnych
czasach. Normalny budynek walnięty w bok się po prostu powoli,
systematycznie będzie załamywał i przechylał.
Ale tam masz jeszcze tzw. blok 7 - patrz dalsza część - który się zawalił
od tyciego pożaru. Oczywiście też zapadł się 'wzorcowo'.
Żaden normalny budynek się nie zawala od pożaru, nie cały i nie
w tak poukładany sposób.
Ta sprawa była dla mnie podejrzana od razu, jak tylko zobaczyłem
jak się zawalają.
Dobrze się przyjrzyj temu filmowi, mówię Ci.

13. Data: 2008-11-05 09:28:30

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> [...]
> Ta sprawa była dla mnie podejrzana od razu, jak tylko zobaczyłem
> jak się zawalają.
> Dobrze się przyjrzyj temu filmowi, mówię Ci.

Tutaj jakiś wywiad z naukowcem wlasnie na temat WTC Building 7.

http://pl.youtube.com/watch?v=u1I7dV9OAJY

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

14. Data: 2008-11-05 09:38:23

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> [...]
> czasach. Normalny budynek walnięty w bok się po prostu powoli,
> systematycznie będzie załamywał i przechylał.

"Konstrukcja została tak pomyślana, by w razie zawalenia wieżowce nie
przewróciły się na bok, co 11 września uratowało życie tysiącom ludzi."
http://wtc.ny.of.pl/

--
http://www.lastfm.pl/music/max+km+trener/Pan+Krzyszt
of+w+kawałkach.+I+nie+tylko

15. Data: 2008-11-05 09:42:27

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> "Konstrukcja została tak pomyślana, by w razie zawalenia wieżowce nie
> przewróciły się na bok, co 11 września uratowało życie tysiącom ludzi."
> http://wtc.ny.of.pl/

interesująca strona:
http://wtc.hotnews.pl/

16. Data: 2008-11-05 10:09:00

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:geq1qt$t27$1@news.onet.pl...

Widzialem inny film na ten sam temat tego faceta (jakis Dave vonKleist).
Facet dla mnie niewiarygodny.

Ciekawostki:

1. Ladunki wybuchowe przed samolotem tuz przed uderzeniem?

Bez sensu.
Jak ciezki samolot mialby wtrafic w ten ladunek?
Po co ladunek akurat w miejscu uderzenia samolotu? Juz raczej w calym
budynku powinny byc ladunki.
Nie wierze w te ladunki.

Co do samych wież WTC - nie widze tam jakiegos spisku.
Jedyna niesamowita rzecz, to taka, ze w dziurze po uderzeniu samolotu, w tej
dziurze ... stoi kobieta i macha o pomoc.

2. W Pentagon z duzym prawdopodobnienstwem NIE uderzyl duzy samolot
pasazerski.
Byl to albo maly samolot, albo rakieta.

3. Spadl jeszcze jeden samolot ktory lecial na Bialy Dom - zdjecia z miejsca
wypadku sa bardzo dziwne
(brak tam samolotu :) ).

4. Troche dziwne jest zawalenie sie innego budynku, niedaleko WTC.

Duch

17. Data: 2008-11-05 11:27:15

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> [...]
> Jak ciezki samolot mialby wtrafic w ten ladunek?
> Po co ladunek akurat w miejscu uderzenia samolotu? Juz raczej w calym

a po co miałby "wtrafiać"?
:)

18. Data: 2008-11-05 13:51:01

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

:)

19. Data: 2008-11-05 14:04:18

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

Jeszcze okropna ciekawostka (nie polecam)
w budynku WTC, w dziurze po samolocie,
pojawila sie kobieta!
Machala na pomoc.
Nazywala sie Edna Cintron
http://www.youtube.com/watch?v=uWTQl42HPKw&feature=r
elated
http://www.youtube.com/watch?v=3151MqXu52s

20. Data: 2008-11-05 18:44:48

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart; <geqqvl$6di$1@news.onet.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

910515

> Mnie ten błysk to akurat rybka. To zawalanie się budynków to są naprawdę
> jaja.

Ech pamięć, pamięć. ;> Specjaliści głowili się nad tym problemem i
doszyć szybko ukazały się publikacje, które wyjaśniły powód zawalenia
się budynku - w skrócie chodziło o to, że te budynki miały wyłącznie
stalową konstrukcję, a piętra były na niej oparte/ *położone* - w skutek
pożaru kostrukcja, na której były oparte wyższe piętra, puściła i płyty
poleciały w dół, wzdłuż/do środka budynku. Efekt domina - środek się
zawala, ściany zewnętrzne lecą za nim.

W sumie śmieszne - wystarczy 6 lat po publikacji wyjaśnień, żeby ludzie
zapomnieli o nich i żeby można było "poszukiwać" powodów od nowa. :>

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

Cebe - jak rozumiesz termin 'zaufanie' ?
pijcie ciężarówki, na zdrowie!
hej
44
Re: Zapytanie