WYBORY 2007 - informacje z Krakowa

11. Data: 2007-10-03 14:04:06

Temat: Re: WYBORY 2007 - informacje z Krakowa
Od: "Jolcia" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl>
napisał w wiadomości news:op.tzkv6ke74zsuzp@adam...

> To ważne, żeby pomóc nieszczęśliwym inwalidom w dokonaniu wyboru między
> gradobiciem a powodzią.
> Sens brania udziału w tych wyborach sprowadza się do tego właśnie - wyboru
> między dżumą a cholerą.
> Czy wam naprawdę nie jest obojętne, kto was okrada? Bo mi wisi, czy będzie
> to pijak, moher czy malowany liberał.
> --

Niestety ale to szczera PRAWDA

Pozdr.Jolcia

12. Data: 2007-10-03 14:09:30

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Panie Adamie
> Moim zdaniem właśnie problemem polskiej polityki jest to że* nikt nie
> idzie na kompromis* Klasycznym przykładem tego jest Pan Premier i jego
> partia. Ale od wady bezkompromisowości nie jest wolna żadna partia.
> Kompromis po prostu jest postrzegany jako słabość. Zresztą nie tylko w
> polityce ale życiu codziennym

Bezkompromisowosc + ciut wulgaryzmow w wypowiedziach premiera i czlonkow
rzadu to jest to za co PiS jest wielbiony przez ludzi starszych nie majacych
wyksztalcenia, bo on mowi ich jezykiem. Jest to kopia stylistyki jakiej w
swoich wystapieniach uzywal J. Pilsudski. Dodatkowym argumentem skierowanym
do tej grupy wyborcow jest stosowanie w polityce zagranicznej przedwojennej
reguly, ze Polska ma dwoch odwiecznych wrogow Niemcy i Rosje.

Leszek

13. Data: 2007-10-03 16:11:11

Od: "Jolcia" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl>
napisał w wiadomości news:fe0852$og6$1@nemesis.news.tpi.pl...

/....../

> [...]
przedwojennej
> reguly, ze Polska ma dwoch odwiecznych wrogow Niemcy i Rosje.

Panie Leszku....
ja sie tak zastanawiam skad taka pewnosc (nie tylko u pana)
ze obecny rzad cyt:
*jest uwielbiany przez ludzi nie majacych wyksztalcenia*

A moze jakas czesc z tych wyksztalconych tez lubia ten rzad ?

Ludzie maja juz dosc tego, w przeciagu paru lat namnozylo sie nam
miliardreow
gdzie na zachodzie do takich fortun latami sie dochodzi (a u nas z dnia na
dzien)

Jedni maja miliardy a drudzy nie maja nawet na lekarstwa i przezycie do
nastepnego dnia

Trzeba przyznac ze jest to jedyny rzad który pokazal ze nie tylko Kowalski
kradnie
ale kradna i rozkradaja a korupcja jest na kazdym kroku na najwyzszysz
szczeblach wladzy

pozdr.Jolcia

14. Data: 2007-10-03 17:12:23

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-10-2007 o 13:53:40 Bilbo <b...@W...onet.pl>
napisał(a):

> A jednak się wtrącę :) Proszę nie naciągać przykładów.
> Marka Jurka nikt do niczego nie zmuszał. Wystąpił z propozycją
> zaostrzenia
> prawa dotyczącego aborcji/ochrony życia poczętego, postawił na to swój
> cały
> autorytet, w tym funkcje państwowe i członkostwo w partii. Ponieważ nie
> przeforsował swojej propozycji, więc poniósł polityczne konsekwencje.

No właśnie przecież o tym mowię - nie poszedł na kompromis. Nie wycofał
się, nie zaczął kłamać, że "wcale tak nie mówił" itd. Po prostu zachował
się jak mężczyzna. Uczciwie. Nie musiał.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Klimatyzacja, to jest grzanie na zimno za pomocą gazu, tyle że na odwrót.
(autentyk!)

15. Data: 2007-10-03 17:14:42

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-10-2007 o 15:49:55 Piotr M;-) <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> partia. Ale od wady bezkompromisowości nie jest wolna żadna partia.
> Kompromis po prostu jest postrzegany jako słabość. Zresztą nie tylko w

No cóż - tak mówi ktoś, komu wydaje się, że zna rzeczywistość, bo korzysta
ze środków masowego przekazu.

To nieprawda - środki masowego przekazu nie pokazują nam żadnej
rzeczywistości, tylko ją zakłamują.

A co do kompromisów, to zapewniam, że Kaczyński i wszyscy inni muszą się
na nie zgadzać wiele razy dziennie, bo inaczej by nie doszli tam, dokąd
doszli. I są to zazwyczaj bardzo brudne kompromisy. Nie oznacza to jednak,
że będzie się o nich mówiło w telewizorze od razu.

16. Data: 2007-10-03 17:16:28

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-10-2007 o 16:09:30 LECH DUBROWSKI <3...@3...com.pl> napisał(a):

> [...]
> przedwojennej
> reguly, ze Polska ma dwoch odwiecznych wrogow Niemcy i Rosje.

No i yo jak widać działa, więc oznacza to, że to dobrzy politycy. Bo
polityka, to sztuka przechwycenia i utrzymania władzy. I Piłsudski i
Kaczyński potrafili to zrobić.

Nie zmienia to faktu, że to brudna rzecz, ta polityka.

17. Data: 2007-10-04 06:02:47

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> między dżumą a cholerą.
>
> Czy wam naprawdę nie jest obojętne, kto was okrada? Bo mi wisi, czy będzie

Witam

Ciekawe, ale znane już od dawna, ma Pan podejście do wynalazku zwanego
wyborami. Ale używając określeń, które Pan stosuje, to ja jednak wolę mieć
wybór między dżumą a cholerą.

W moim przekonaniu nie jest obojętne kto podejmuje wiążące dla mnie decyzje.
Ustawy przeważnie obowiązują dłużej niż miesiąc i w związku z tym chciałbym
aby były jak najmniej uciążliwe.

Dodatkowo biorąc pod uwagę ilość komitetów można wybrać inne choroby niż
wymieniane przez Pana. Ja wybieram katar. :)

PrzemekK
smeno@tlen..pl - wytnij kropka

18. Data: 2007-10-04 09:36:50

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja sie tak zastanawiam skad taka pewnosc (nie tylko u pana)
> ze obecny rzad cyt:
> *jest uwielbiany przez ludzi nie majacych wyksztalcenia*

Bo oni czy chcemy tego czy nie stanowia wiekszosc naszego spoleczenstwa i z
tego tytulu maja decydujacy glos w wyborach. Dlatego PiS moze miec gdzies
wyksztalciuch.

> A moze jakas czesc z tych wyksztalconych tez lubia ten rzad ?

Jakby tak bylo to wszyscy siedzieliby w kraju, a wyglada na to ze to wlasnie
oni stanowia najwieksza czesc emigracji zarobkowej. Dlatego u nas
przygotowaniem obiektow do Euro 2012 zajma sie firmy chinskie i wietnamskie.

> Ludzie maja juz dosc tego, w przeciagu paru lat namnozylo sie nam
miliardreow
> gdzie na zachodzie do takich fortun latami sie dochodzi (a u nas z dnia na
dzien)

Tego bym nie powiedzial bo grajac na gieldzie tez mozna sie dorobic

> Jedni maja miliardy a drudzy nie maja nawet na lekarstwa i przezycie do
nastepnego dnia

Tak jest wszedzie. W latach '80 w kregach opozycyjnych funkcjonowalo
powiedzonko "Jak bedzie rowno to bedzie g...."

> Trzeba przyznac ze jest to jedyny rzad który pokazal ze nie tylko Kowalski
> kradnie ale kradna i rozkradaja a korupcja jest na kazdym kroku na
> najwyzszysz
> szczeblach wladzy

To prawda, ale wg. mnie tymi gangsterskimi reklamowkami wyborczymi i
wypowiedziami ministra sprawiedliwosci w stalinowskim stylu zrazili do
siebie ludzi, ktorzy mieli do czynienia z UB czy SB i nie chca powrotu tych
czasow.

Leszek

19. Data: 2007-10-04 10:09:39

Od: "Jolcia" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl>
napisał w wiadomości news:fe2c9h$6in$1@atlantis.news.tpi.pl...

/..../

> Leszek

Leszku z pewnoscia prawda lezy po obu stronach

A ogolnie to....... to tak jak "Adam Pietrasiewicz" napisal :
** Czy wam naprawdę nie jest obojętne, kto was okrada?
Bo mi wisi, czy będzie to pijak, moher czy malowany liberał.**
(wszyscy juz byli i co zrobili????????)

Dodalbym jeszcze :
gdy bede mial sie dobrze tu gdzie mieszkam to mi to wszystko
obojetntne kto mna rzadzi Polak,Niemiec,Wloch czy Francuz

Jolcia

20. Data: 2007-10-04 10:15:54

Od: "Piotr M;-)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie pl.soc.inwalidzi Adam Pietrasiewicz napisał(a), W dniu
2007-10-03 19:14:

> [...]
> korzysta ze środków masowego przekazu.
>
> To nieprawda - środki masowego przekazu nie pokazują nam żadnej

Pan wybaczy ale skąd domniemanie że bezkrytycznie wierze w w to co w
mediach pokazują/ piszą ?

Moje przekonanie o wartości kompromisu wynika z moich osobistych
życiowych doświadczeń nie jest jak wydaje się pan sugerować wynikiem
medialnego nacisku sugerowałbym formułowanie nieco ostrożniej tez i
wniosków na mój temat
--
Piotr M;-)
W Miłości inaczej niż w ekonomii konkurencja szkodzi ;-)

Przystosowanie samochodu do przeworzenia osoby na wózku, gdzie w Warszawie.
Dostosowane "miejsca kultury" w stolicy
przeczytajcie i jesli chcecie podpiszcie
Poszukiwania (sprawa post-polio-syndrom w Warszawie)
włamywacz na wózku złapany