Re: WYBORY 2007 - informacje z Krakowa

1. Data: 2007-10-03 04:23:28

Temat: Re: WYBORY 2007 - informacje z Krakowa
Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Paź, 18:31, "Adam Pietrasiewicz" wrote:

> To ważne, żeby pomóc nieszczęśliwym inwalidom w dokonaniu wyboru między
> gradobiciem a powodzią.

> Sens brania udziału w tych wyborach sprowadza się do tego właśnie - wyboru
> między dżumą a cholerą.

> Czy wam naprawdę nie jest obojętne, kto was okrada? Bo mi wisi, czy będzie
> to pijak, moher czy malowany liberał.

Problemem w Polsce jest brak partii lewicowych i ludzi
społeczników.
Wszystkie partie są mniej lub bardziej liberalne, nawet w rządach PiSu
ostatnio było przynajmniej dwóch superliberałów mianowicie prof. Zyta
Gilowska i prof. Zbigniew Religa.

Trochę odbiegnę od tematu sprawa będzie dotyczyła resortu prof.
Religii.
"W DUPIE MAM, ŻE CIĘ BOLI" - tak usłyszał mój sąsiad od lekarki
dyżurnej w internistycznej izbie przyjęć. Facet w sobotę dostał
jakiegoś ropnego zapalenia twarzy.
W soboty żaden stomatolog w Oleśnicy nie dyżuruje ani prywatnie ani
państwowo.
W szpitalu lekarka już prawie wypisała receptę ale porwała ją zaraz po
prośbie mojego znajomego o tani antybiotyk bo jest bezrobotny i nie ma
pieniędzy a na to ta lekarka, że wypisuje tylko dobry lek (czyli taki
jaki zaleca REP i jest bardzo drogi - przyp własny) albo żaden.
Znajomy wyszedł ze szpitala z niczym i udał się do domu. W domu
wytrzymał parę godzin po czym znowu udał się do szpitala walczyć o
swoje. Domagał się przez 3 godziny o wypisanie taniego leku,
bezskutecznie, po 3 godzinach okupacji leżanki, utarczek słownych
został ze szpitala wyrzucony przez policję i ochronę. Dobrze, że go
nie spałowali ;)

Wracając do wyborów.
Jak pewien poseł Samoobrony (partii lewicowej), który płaci swoim
pracownikom grosze za pracę na fermie (zbieranie jaj, gówien i
zdechłych ptaków) - ma głosować
za polepszeniem płac roboli, przecież to uderzyło by w jego kieszeń!
Mamy kapitalizm i rządzą Ci co ten kapitał posiadają, ja biedny
rencista mam biorąc udział w wyborach potwierdzić ten układ.

Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

"Nie zamykajcie serc i śmietników przed biednymi rencistami!"

2. Data: 2007-10-03 05:28:49

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-10-2007 o 06:23:28 interpio <i...@d...pl> napisał(a):

> [...]
> Wszystkie partie są mniej lub bardziej liberalne, nawet w rządach PiSu
> ostatnio było przynajmniej dwóch superliberałów mianowicie prof. Zyta

Nie wiem, na czym ma polegać lewicowość i superliberalizm, bo w
dzisiejszych czasach słowa tracą kompletnie swoje znaczenie. Każdy sobie
rozumie pod tymi pojęciami co chce, liberałami nazywa się socjalistów, a
prawicowcami na przykład faszystów, co jest kompletnym absurdem. Co do
lewicowców, to są to oczywiście ludzie, którzy nie sieją, a chcą zbierać,
czyli ludzie przekonani o tym, że należy jednym zabierać żeby oddać drugim
i uważają, że wiedzą, jak to zrobić. Oczywiście doświadczenie pokazuje
nam, że to, co z tego wynika, to jedynie rozbudowa grupy urzędników,
którzy po zabraniu jednym i zanim dadzą drugim zabierają dla siebie lwią
część tego, co zabrali.

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Klimatyzacja, to jest grzanie na zimno za pomocą gazu, tyle że na odwrót.
(autentyk!)

E-SATTV
WYBORY 2007 - informacje z Krakowa
Przystosowanie samochodu do przeworzenia osoby na wózku, gdzie w Warszawie.
Dostosowane "miejsca kultury" w stolicy
przeczytajcie i jesli chcecie podpiszcie