WYNIK - WAZNE !

1. Data: 2003-09-11 14:16:37

Temat: WYNIK - WAZNE !
Od: "dzika" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro mam zabieg, odebralam wyniki, Hct - 49,4 (gdzie norma dla kobiety wynosi
47,0). Wynik na krzepliwość 1,05 (norma 0,9 - 1,3) . Na wyniku napisali lekka
hemozliza. Czy z tego powodu operacja może się nie odbyć ???

2. Data: 2003-09-11 15:20:38

Temat: Re: WYNIK - WAZNE !
Od: "Atena" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dzika" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
lekka
> hemozliza. Czy z tego powodu operacja może się nie odbyć ???

Wyniki są dobre, poprostu masz trochę lepszą morfologię niż większość
kobiet, krzepliwość ok, a hemoliza najczęściej bierze się z nieprawidłowego
pobrania lub przelewania krwi, tak więc nie wywiniesz się od tej
operacji..pozdrawiam A

S42
Gdzie sanatorium?
RE: Bardzo ważne do ginekologów i psychologów !!!!!
[Prośba] Erosio glanduralis partim epidermista
Zupy w proszku