WYZWANIE DLA ORĘDOWNICZEK HARMONETU

1. Data: 2002-10-19 23:08:25

Temat: WYZWANIE DLA ORĘDOWNICZEK HARMONETU
Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Koleżanki.
Z tego, co widzę, jesteście zadowolone z preparatu Harmonet, zawierającego
bardzo niską dawkę etynyloestradiolu i niewysoką gestodenu (przeliczając na
działania uboczne progestagenów).
Jestem ciekaw, która z Was zrobi (-ła?) pierwszy krok dalej:
Która zacznie stosować ( z dobrym skutkiem ) preparat Minesse, ewentualnie
Mercette (pierwszy czterofazowy środek, do stosowania bez przerwy, przez 28
dni cyklu, w tym 4 dni placebo, o sumarycznie najniższej dawce hormonów i
składzie najbardziej odpowiadającym ludzkiej fizjologii), niestety jeszcze u
nas nie zarejestrowany.
Jeżeli Harmonet działa na Was w sposób zadowalający, to dlaczego nie
zastosować Minesse (odpowiednio: gestoden/etynylstradiol = 75/20 /harmonet/
i 60/15 /minesse/, mikrogramy). Czekam. I jeszcze jedno pytanie: dlaczego
żadna z Was nie stosuje Tri-Minuletu, jeżeli sumaryczna dawka hormonów
(miesięczna) jest mniejsza niż w przypadku Harmonetu (nie mówiąc o
Minuletkach i in.), wskaźnik Pearla korzystniejszy, a cykl bliższy ludzkiej
fizjologii?
Nie pozostawiajcie mnie bez odpowiedzi. Jestem naprawdę zainteresowany
tematem, chociaż (jak już wspominałem), golenia na miesiączkę nie zamienię
--
Jasiek
a...@p...onet.pl

2. Data: 2002-10-20 20:45:44

Temat: Re: WYZWANIE DLA ORĘDOWNICZEK HARMONETU
Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to jest SPAM
a dlaczego nie np. minisiston?
jest tak samo skuteczny

3. Data: 2002-10-21 10:12:04

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie jest spam.
Nie jestem w żaden sposób związny z jakąkolwiek firmą.
Zastanawiam się tylko, przy jakiej dawce (coraz niższe dawki hormonów),
preparaty staną się zawodne, albo nie będą w stanie utrzymać cyklu "w
ryzach".
Porównaj dawki tych troszkę tylko starszych środków z tymi, o których
napisałem (nie chcę już wymieniać nazw). Redukcja dawki estrogenu do 30% to
naprawdę dużo.

--
Jasiek
a...@p...onet.pl
Użytkownik "wojus" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
| to jest SPAM
| a dlaczego nie np. minisiston?
| jest tak samo skuteczny
|

| Użytkownik "Jasiek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomo?ci

| na
| 28
| /harmonet/
dlaczego
| ludzkiej

ANTYKONCEPCYJNE pigułki???
pytanie o SOLPADINE
tetracyklina + alkohol
Vit. C z hipermarketu :-(
przekladka dystansujaca szkielka mikroskopowe