WZW A,B

1. Data: 2004-10-21 15:21:57

Temat: WZW A,B
Od: "Rysiek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam 38l. byłem szczepiony przeciwko WZW 9lat temu.
Lekarz mówił mi , że nie muszę mieć dawki przypominającej .
Czy to prawda i jakimi badaniami ewentualnie można to sprawdzić ?
pozdrawiam Rysiek

2. Data: 2004-10-21 15:29:20

Temat: Re: WZW A,B
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oznacz sobie poziom p-ciał i porównaj z ochronnym.

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

3. Data: 2004-10-21 15:39:51

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Ja szczepiąc się przeciw WZW typu B (3 dawki), powiedziano mi, że warto się
zaszczepić w formie dawki przypominającej po 5-ciu latach (od pierwszego
szczepienia). Również poinformowano mnie bym nie przegapiła daty, ponieważ
późnej trzeba szczepić sie ponownie...znów 3 dawki.

Zapytaj swojego lekarza, powinien Ci doradzić.

Pozdrawiam
Marta
(gg:3571564)

4. Data: 2004-10-21 17:21:20

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczepienia). Również poinformowano mnie bym nie przegapiła daty, ponieważ
> późnej trzeba szczepić sie ponownie...znów 3 dawki.

Wystarczy sprawdzic poziom przeciwcial. Ale wcale nie powiedziane, ze bedzie
trzeba sie szczepic. Ja sprawdzalam po uplywie 6-ciu lat i mam bardzo wysoki
poziom.
Pozdrawiam.
Basiek.

5. Data: 2004-10-21 19:04:28

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> mam 38l. byłem szczepiony przeciwko WZW 9lat temu.
> Lekarz mówił mi , że nie muszę mieć dawki przypominającej .
> Czy to prawda i jakimi badaniami ewentualnie można to sprawdzić ?

prawda, nie trzeba zadnych badan
poziom przeciwcial nie jest wykladnikiem

6. Data: 2004-10-21 23:42:19

Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

trzeba brac przypomnieniowa co 5 lat

mojej mamie tez lekarz powiedzial ze nie musi.. a potem jak po 7
latach przed zabiegiem oznaczyla poziom przeciwcial to sie okazalo ze
ma tak niski jakby nigdy w zyciu sie nie szczepila.. zalecono jej
rozpoczecie szczepienia od nowa.. a wiec 3 poczatkowe dawki :(
lepiej wiec pilnowac sprawy

CanoE
_______________________________
www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)

7. Data: 2004-10-22 15:56:14

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zatem, tak jak pisalam wyzej...Warto nie przegapic dawki przypominajacej,
która powtarza sie co 5 lat.

Marta
(gg:3571564)
Uzytkownik "CanoE" <c...@n...lubie.spamu.org> napisal w wiadomosci

8. Data: 2004-10-22 16:20:10

Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zatem, tak jak pisalam wyzej...Warto nie przegapic dawki przypominajacej,
> która powtarza sie co 5 lat.

archaiczne brednie

9. Data: 2004-10-22 20:02:25

Od: "Nieudacznik ;\)" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Rysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> prawda, nie trzeba zadnych badan
> poziom przeciwcial nie jest wykladnikiem

Przepraszam za sformułowanie, ale gówno prawda... należy sprawdzić poziom
przeciwciał anty-HBs

(takie przeciwciała przeciwko otoczce wirusa). Jeśli ich miano jest > niż 10
U.I to oznacza, że zostałeś uodporniony i szczepienie można sobie podarować.
Koszt badania ok 28-30 pln.

Wg. najnowszych standardów nie zaleca doszczepiania się osobób
niezwiązanych z medycyną i bezpośrednio przed operacją.

/ obecnie tłukę choroby zakaźne i sądzę, że matriał mam gruntownie
przerobiony/

Jeszcze jeden smutny fakt... 67 % operacji w Polsce kończy sie zakażeniem
pacjentów WZW b lub c....

FAS
FAS
Naczynka