WZW B - ciągłość cyklu szczepienia - pilne

1. Data: 2005-11-25 13:22:30

Temat: WZW B - ciągłość cyklu szczepienia - pilne
Od: "Paulina W" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

przyjęłam dwie dawki szczepionki przeciwko WZW typu B. Trzecia dawka wypada
w... niedzielę (27.11.05.) Oczywiście w ten dzień nikt nie zrobi mi
szczepienia. Stąd moje pytanie - czy muszę biec szybko na szczepienie
jeszcze dziś, czy jeśli zrobię je w poniedziałek (a więc dzień po terminie)
to skuteczności nie będzie? Bardzo proszę o szybką odpowiedź kompetentna
osobę i z góry dziękuję :)

Paulina W.

2. Data: 2005-11-25 13:41:25

Temat: Re: WZW B - ciągłość cyklu szczepienia - pilne
Od: porshe <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulina W wrote:

> [...]
> to skuteczności nie będzie? Bardzo proszę o szybką odpowiedź kompetentna

masz około tygodnia, ale radzę zrobić w poniedziałek. Sam robiłem
ostatnie 12 dni po terminie i pielęgniarki powiedziały, że jeszcze
będzie działać

3. Data: 2005-11-25 13:42:54

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz spokojnie iść w poniedziałek bez obaw o skuteczność szczepienia.

Pozdrawiam
Piotr

4. Data: 2005-11-25 13:50:25

Od: "Paulina W" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości
> Możesz spokojnie iść w poniedziałek bez obaw o skuteczność szczepienia.

Dziękuję Tobie i Porshe za odpowiedzi, uspokoiły mnie. Pójdę sobie więc
spokojnie w poniedziałek się doszczepić.

Paulina W.

5. Data: 2005-11-26 21:52:14

Od: "BlackMoon" <c...@t...tez.usun.dziekuje.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

> masz około tygodnia, ale radzę zrobić w poniedziałek. Sam robiłem
> ostatnie 12 dni po terminie i pielęgniarki powiedziały, że jeszcze
> będzie działać

głupota [dotyczy TYGODNIA],

wydłużenie terminów szczepienia nie wpływa na efektywność szczepienia,
gorsze w skutkach jest skracanie terminu pomiędzy iniekcjami, ze względu na
zbyt krótki czas dany organizmowi na wytworzenie przeciwciał.

6. Data: 2005-11-27 16:41:19

Od: porshe <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

BlackMoon wrote:

> [...]
> gorsze w skutkach jest skracanie terminu pomiędzy iniekcjami, ze względu na
> zbyt krótki czas dany organizmowi na wytworzenie przeciwciał.

myślałem, że to nie tak działa, ale skoro twiedzisz, że tylko zbyt
krótki czas jest szkodliwy...

Czy sąd lekarski może ukarać za głupotę?
Ciekawostka z lat 50-tych XXwieku
Trójglicerydy - mam już tego dość
Ciśnienie
Uraz stawu palca - zastosować glukozaminę?