[WaW] Igły ''motylki'' gdzie dostanę ? [PilnE]

1. Data: 2006-05-07 12:34:44

Temat: [WaW] Igły ''motylki'' gdzie dostanę ? [PilnE]
Od: "luk" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam może ktoś z grupowiczów wie gdzie w stolicy można dostać igły motylki?
Obdzwoniłem i objechałem już b. dużo aptek i nic większość aptekarzy robi
oczy jak ''stare 5zł'' i nie ma pojęcia o co mi chodzi.

Może ktoś ma jakiś namiar na apteke lub inny sklep medyczny który coś
takiego ma?

Z góry dzięki

2. Data: 2006-05-07 22:19:27

Temat: Re: [WaW] Igły ''motylki'' gdzie dostanę ? [PilnE]
Od: "m@lwe ..." <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

miałam kiedys, jutro zadzwonię i zapytam czy jeszcze są.
To mają byc te wenflony motylki?

3. Data: 2006-05-22 23:50:03

Od: "alexan" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

rany boskie, podstawowa rzecz. U nas ida normalnie, w hurtowniach sa
normalnie. Nie wiem dlaczego te pajace robia wielkie oczy. Widac takie
apteki wspaniale macie..pewnie sieciowki gdzie tylko pcha sie insuliny po 1
groszu i reklamowane rzeczy, ale jak cos wyszukanego to juz glupieja w tych
superaptkach.

jakie to maja byc motylki, w jakiej ilosci ?
podam mail, napisz a wyslemy za zaliczeniem badz platne z gory na konto i
sorki za reklame, ale widze ze szukasz..wiec staram sie pomoc.

i...@W...pl

4. Data: 2006-05-23 08:47:32

Temat: Re: Igly ''motylki'' gdzie dostane ? [PilnE]
Od: "olenkastr" <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

OK, wstyd sie przyznac, ale na studiach tego nie ucza... Jestem na
4-tym roku farmacji w Poznaniu i niestety nie mam zielonego pojecia o
wiekszosci materialów medycznych, podobnie jak wiekszosc moich
kolegów z roku. Czasem az mnie ciarki przechodza, jak pomysle ilu
rzeczy bede sie uczyc dopiero po rozpoczeciu pracy...

To w koncu co to sa te igly "motylki" i do czego sluza?
Bede wdzieczna za wyjasnienie.

5. Data: 2006-05-23 15:03:17

Od: "Marek." <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

To w koncu co to sa te igly "motylki" i do czego sluza?
Bede wdzieczna za wyjasnienie.

Zwyczajowo nazwane venfflony i motylki to nie to samo : zobacz moze tu:
http://sklep.sigmed.net/index.php?cPath=21_180&osCsi
d=88a1f478dc080f6c370063b018459304

vwnflon to cewnik motylek to igla

marek

Info o aptekach intern. i nie tylko
ÓĹťŻ
leki
cos
Re: Farmacja czy Biotechnologia oto jest pytanie?