Wadliwy płód z in vitro - dlaczego media milczą o tym?

31. Data: 2014-07-16 19:18:08

Temat: Re: Wadliwy płód z in vitro - dlaczego media milczą o tym?
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I to JAK szybciutko! - moja aktywność w necie jest najwyraźniej starannie
> katalogowana przez Qrę "na zaś". No jak tu nie wpaść w megalomanię, czują
> jak już mi nick puchnie :-D

Tak, mam wszystkie Twoje rewelacje skatalogowane wedle perfekcyjnie
dopracowanego klucza.
Mnie Twoje 10 kg więcej nie przeszkadza, puchnij se do woli.

32. Data: 2014-07-16 19:45:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
news:53c6b394$0$2229>> Czyli- wygląda to tak: w emocjonalnej dyskusji sprzed
9 miesięcy Iksełka

> Umiem, to robiem. Pono to grzech talenta marnować.
Marnowanie właśnie polega nie tylko na niewykorzystywaniu, ale także na złym
wykorzystywaniu.

> Intuicja zawodzi, co?

Ależ nie. Tyle, że to ważne pytanie. Naprawdę ważne. Dla_Ciebie. A ja? Ja
Cię po prostu bardzo lubię. Widzę- to i pokazuję. Chcesz- zobaczysz. Nie- to
nie.

> Czyli zapewne ze względu na swą zdolność kredytową dostałam taki ogrom
> "zaszczytów".
> Cieszysz się?

Ty dostałaś- to Ty się możesz cieszyć- lub nie. Mnie to (pisząc szczerze)
dosyć obojętne emocjonalnie. Ja tylko wiem, że jeśli kogoś po prostu nie
lubimy (przecież mamy takie prawo)- to unikamy z tą osobą wszelkich form
obcowania. Jednak zachowania agresywne w stosunku do innych mają zupełnie
inne podłoże, niż ich nielubienie. No ale zakładam, że o tym wiesz. Jednak-
bez wyjścia z tego "zwarcia"- nie zobaczysz tego. Tu trzeba po prostu stanąć
obok.
No ale co ja tam wiem:-)

--

Chiron

33. Data: 2014-07-17 11:01:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jul 2014 19:18:08 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
> dopracowanego klucza.
> Mnie Twoje 10 kg więcej nie przeszkadza, puchnij se do woli.

Czytanie ze zrozumieniem zanika w narodzie: "jak już mi nick puchnie ".
Moja soma ma ostatnio 3 kilo mniej, ale spoko, swój nick dźwigam bez trudu.

34. Data: 2014-07-24 21:58:32

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-10 23:51, Ikselka pisze:
> Dlaczego znowu media zajmują się nie tym, czym należy?

no właśnie, dlaczego? chazan zasiada w radzie naukowej medicover, tego
medicover, które jest właścicielem kliniki leczenia niepłodności
invimed.

jakoś nie przeszkadza mu praca w ośrodku, który "zabija zarodki".

Ot, taka to świętość jakie i sumienie.

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

35. Data: 2014-07-25 08:46:41

Od: "Ghost" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" napisał w wiadomości grup

>no właśnie, dlaczego? chazan zasiada w radzie naukowej medicover

No to już wiem, czemu mnie tam z niczego nie umieją wyleczyć, a na ból
kręgosłupa polecają katonal.. forte.

Chazanowe "przestępstwo" - trzecia strona medalu.
?
?
?
Transcendencja