Wafle

1. Data: 2004-09-13 07:59:04

Temat: Wafle
Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie macie cikawe propozycje na przełożenie wafli??
Ja zwykle przekładam na zmianę karmelem /ugotowane mleko z puszki/ i
powidłami...

Może macie jakiś pomysł na mniej kaloryczne nadzienie?? :-))

Jini - łakomczuszek :-)

1. Data: 2004-09-13 08:25:11

Temat: Re: Wafle
Od: "Asia z Krakowa" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powidłami...
>
> Może macie jakiś pomysł na mniej kaloryczne nadzienie?? :-))

Ja uwielbiam wafelki a robię je tak:
2 opakowania galaretki w proszku.
1X margaryna Kasia.
6łyżeczek słodkiej śmietanki-ma być słodka koniecznie nie kwaśna!.
W rondelku roztapiam margarynę jak zawrze to zdejmuje z ognia i dodaje
śmietankę, mieszam i od razu galaretki wsypuję/cały czas mieszając/powinna
powstać masa lejąca się ale jednolita.Tym smarujemy wafle i obciążamy potem do
lodówki są naprawdę pyszne lekko kwaskowe /można dać różne galaretki i wtedy
mamy rózne kolory/oczywiście robię wtedy z jedne galaretki jedną porcję a z
drugiej galaretki drugą-dzielę wtedy proporcje to znaczy na 1 galaretkę pół
kostki Kasi.UWAGA! czasami niestety mi się zważyła moja masa niewiem dlaczego
wtedy nic nie można zrobić ,ale na to nie ma rady bo znajoma robi często i też
jej sie zdarzy że msa się zwarzy/mimo to wszyscy w domu je uwielbiamy i bardzo
szybko znikaja....z talerzyka.Pozdrawiam Asia

1. Data: 2004-09-13 08:34:30

Od: "Ta sama Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście "ważę" przez Ż a nie rz - tak to jest jak się człowiek spieszy.;0

1. Data: 2004-09-13 08:41:12

Od: "Jini" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ooo - super pomysł z tą galaretką ... nie słyszałam o nim wcześniej i z
pewnością wypróbuję :-)
Pozdrawiam.

Jini.

1. Data: 2004-09-13 09:02:16

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ta sama Asia" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście "ważę" przez Ż a nie rz - tak to jest jak się człowiek
spieszy.;0

Eeeeee, nadgorliwość gorsza od faszyzmu;)

Droga Asiu, pierwsza myśl najlepsza - poprzednio było najzupełniej
poprawnie - ważymy np. towar (od "waga")
A mleko może się zwarzyć (tak jak masa).

Pozdrówka - Ewa

1. Data: 2004-09-13 10:07:02

Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poprawnie - ważymy np. towar (od "waga")
> A mleko może się zwarzyć (tak jak masa).

Fakt jest faktem chyba się dziś nie wyspałam albo poranna kawa była za mocna
lepiej już pójdę odpocząć bo znów głupoty powypisuję .Pa a może aP... nie
chyba jednak Pa:)))))))

1. Data: 2004-09-13 10:12:09

Od: "Asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ooo - super pomysł z tą galaretką ... nie słyszałam o nim wcześniej i z
> pewnością wypróbuję :-)
> Pozdrawiam.
>
> Jini.

Podpowiem tylko - kup sobie zapas galaretek i Kasi...margaryny oczywiście bo
ja pierwszy raz robiłam moim domownikom wafelki przez cały tydzień...takie z
nich łakomczuszki.
Pozdrawiam i smacznego....zakręcona wafelkowo Asia.

1. Data: 2004-09-14 12:25:46

Od: nann <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asia z Krakowa (h...@b...pl) napisał(a):

> Ja uwielbiam wafelki a robię je tak:
> 1X margaryna Kasia.
> 2 opakowania galaretki w proszku.
<CIACH>

Asiu, jestes wielka !!!
15 minut temu zrobione, a juz polowy nie ma, dodam, ze jestesmy tylko we dwie w domu
( ja i
szesciolatka), a teszta nawet nie popowracala ze szkol/pracy, chyba dla nich nie
zostanie...
Rewelacja dla dzieci na diecie bezmlecznej (jak moje :( bo dotychczasowe przelozenia
wafelkowe
wszystkie byly na mleku w proszku lub dluuuugo gotowanym melku krowim:)

Jeszcze raz dzieki :)

nann

1. Data: 2004-09-14 12:36:17

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja uwielbiam wafelki a robię je tak:
> 2 opakowania galaretki w proszku.
> 1X margaryna Kasia.

a czy to musi byc Kasia - znacyz sprawdzone, ze z ta margaryną najlepiej
smakuje czy moze być dowolna margaryna?

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-09-14 17:59:51

Od: KasJa <fiume(skasujto)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Sep 2004 10:25:11 +0200, Asia z Krakowa napisał(a):

> [...]

moze trzeba smietanke dodac na koncu? i dlaczego akurat kasia?

Jaka gofrownica ?
romain letuce
polecam ciasto z gruszkami i czekolada
kombiwar