Re: Wałęsa chce powtórki roku 1939?

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wałęsa chce powtórki roku 1939?
Date: Sun, 3 Dec 2017 14:22:06 +0100

j...@o...pl pisze:

> czy wiesz, choć tego chyba nigdzie nie można wyczytać, ze na
> aresztowanie Prymasa Tysiąclecia zgodę podpisali wszyscy ówcześni
> biskupi?
>
> nie, tego nie słyszałem, ale powiedziała mi zona, ze na mszy świętej
> było to oznajmione wszem i wobec. ufam osobie, która to mówiła, wiec
> może zona tylko sie przesłyszała i niedosłyszała słowa prawie.
> chcesz, to się dowiem, zresztą tak czy siak się dowiem.
>
> wrzucać do jednego wora to możemy wszystkich, żeby ich posad
> pozbawić. ale jeśli chodzi o sprawy choćby tylko pomnikowe, to
> trzeba dokładniej rozpatrzyć.

> [...]

Bo nie rozumieją skąd się wzięła przemoc i jak się od niej uwolnić.
Dopóki nie zrozumieją przyczyny dla której S(T)wórca rozpętał przemoc i
terror dopóty nie będą w stanie jej wyeliminować i będzie ona wymykać
sie spod ich kontroli o wyeliminowaniu jej już nie wspominając. Dlatego
wpierw trzeba zrozumieć by móc oskarżać. A jeżeli się już zrozumie to
pojawia się tylko współczucie dla agresora i chęć uwolnienia go od
piekła jego podświadomości. Bo rozpętał on przemoc ze strachu przed
konsekwencjami ujawnienia błędu, który popełnił w przeszłości.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net